شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک پارسیان+ مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک پارسیان+ مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول این تسهیلات بازسازی مسکن بانک پارسیان با سود 18 درصد به مشتریان اعطا می‌شود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه است اما در برخی از شعبه‌های بانک پارسیان به 36 ماه هم می‌رسد. اما افراد به منظور درخواست این تسهیلات باید در یکی از شعب بانک پارسیان سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمن اینکه باید 6 ماه از زمان خواب سپرده آن‌ها گذشته باشد. برای ارائه این نوع وام سپرده مشتریان مسدود نخواهد شد و وام گیرندگان تا زمان تسویه اقساط امکان بهره گیری از حساب خود را دارند. ضمانت اصلی این نوع تسهیلات ارائه سند ملکی به نام خود متقاضی است.

جزئیات وام 200 میلیون تومانی

بعد از واریز مبلغ وام به حساب مشتریان، بلافاصله 22 درصد آن مسدود خواهد شد و به این ترتیب امکان استفاده از این مبلغ وجود ندارد. لازم به ذکر است که سند ملکی که ارائه می‌شود باید به نام وام گیرنده باشد. یکی از شرایط اصلی برای درخواست این وام، عدم اعطای آن توسط همین بانک به متقاضی است. بر اساس قوانین معمول بانکی، متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند، وگرنه امکان دریافت این وام را ندارند.

در صورتی که حداکثر مبلغ وام به همراه نرخ سود مشخص و با مدت زمان بازپرداخت ذکر شده به مشتریان اعطا شود، هر قسط برای وی 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام و سود آن هم به 293 میلیون و 500 هزار تومان می‌رسد.

اخبار مرتبط
سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان اعلام شده است. مبلغ تسهیلات براساس میانگین حساب مشتریان قابل تغییر است. افراد متقاضی دریافت وام ۲۰۰ میلیونی باید در یکی از شعب سینا سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند.
سیستم توزیع وام در هر جامعه‌ای عموما یکی از ابزارهای تصمیم‌گیری برای مدیریت جامعه است و نتایج آن بیانگر آن است که اهتمام یک جامعه در کدام سمت و سو قرار گرفته است. آمارها نشان می‌دهد عموما بیش از ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی در ایران به صاحبان کسب و کار تخصیص می‌یابد اما قابل توجه است که در سال گذشته سهم خانوار از وام‌های پرداخت شده افزایش یافته است.
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها