پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شرایط دریافت دو وام فوری 50 میلیون تومانی

24 خرداد 1401
شرایط دریافت دو وام فوری 50 میلیون تومانی

به گزارش بانک اول وام خرید کالای بانک قرض الحسنه مهر ایران در قالب طرحی به نام «کالا کارت» به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود. مشتریان با این 50 میلیون تومان وام فوری امکان خرید کالا از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک مهر ایران را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و فقط کارمزد 4 درصد به آن تعلق می‌گیرد. افرادی که خواهان دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب بانک مهر ایران سپرده قرض الحسنه داشته باشند. متقاضیان باید ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. مدت زمان بازپرداخت وام به انتخاب وام گیرنده تعیین شده اما از 18 ماه بیشتر نخواهد شد. میزان اقساط برای وام 50 میلیون تومانی با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 18 ماهه، 2 میلیون و 866 هزار و 570 تومان است.

شرایط وام فوری 50 میلیون تومانی انتخاب نوین

افرادی که مشتری بانک اقتصاد نوین هستند و می‌خواهند از این مجموعه تسهیلات خرید کالا را دریافت کنند، باید در یکی از شعب این بانک سپرده قرض الحسنه داشته باشند. طرح تسهیلاتی خرید کالای این بانک، «انتخاب نوین» نام دارد. متقاضیان باید دو ضامن رسمی داشته باشند. ضمنا 23 درصد مبلغ وام تا پرداخت کامل اقساط مسدود خواهد شد. سود این تسهیلات 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 36 ماه است. در صورتی که فردی مبلغ 50 میلیون تومان را با نرخ سود مشخص شده دریافت کند و زمان پرداخت اقساط آن 36 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها