جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام فوری 50 میلیون تومانی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

24 خرداد 1401
وام فوری 50 میلیون تومانی به چه افرادی تعلق می گیرد؟

به گزارش بانک اول ، وام خرید کالاهای بادوام بانک ملت تحت عنوان طرح «شاپ کارت» تدوین شده است. متقاضیان این وام باید در بانک ملت سپرده قرض الحسنه داشته باشند. مشتریان واجد شرایط می‌توانند این وام را با ارائه ضامن رسمی معتبر به یکی از شعب بانک ملت، دریافت کنند. حداقل نرخ سود این وام 10 درصد و براساس مدت زمان بازپرداخت تغییر می‌کند. سقف مدت زمان پرداخت اقساط شاپ کارت 36 ماه اعلام شده است. در صورتی که بانک ملت حداکثر مبلغ وام را با نرخ سود 15 درصد به متقاضیان بپردازد و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، مبلغ اقساط یک میلیون و 733 هزار و 266 تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ تسهیلات 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 62 میلیون و 927 هزار و 591 تومان است.

شرایط وام فوری 50 میلیون تومانی بهین کارت

وام خرید کالای بانک سپه تحت عنوان «بهین کارت» به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌شود. مشتریان با دریافت این وام فقط امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک سپه را خواهند داشت. متقاضیان وام بهین کارت باید در بانک سپه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. ضمانت اصلی این نوع وام، ضامن رسمی است. حداکثر سود این وام 18 درصد بوده و سقف مدت زمان برای بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. میزان اقساط برای وام 50 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان خواهد بود. کل سود این مقدار وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن، 65 میلیون و 127 هزار و 312 تومان است.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها