پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

تشریح بخش تسهیلات سامانه بانکداری الکترونیک بانک توسعه صادرات ایران

24 خرداد 1401
تشریح بخش تسهیلات سامانه بانکداری الکترونیک بانک توسعه صادرات ایران

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، امکان مشاهده و پرداخت اقساط برای تسهیلات قسطی داخلی و پرداخت اقساط بین بانکی از جمله ویژگیهای این گزینه است. سقف مبلغ پرداخت اقساط روزانه برای مشتری حقیقی 500 میلیون ریال و برای مشتری حقوقی یک میلیارد ریال تعیین شده است.

کاربران این سامانه می توانند اطلاعات تسهیلات خود در بخش تسهیلات قسطی شامل شماره تسهیلات، نوع عقد، بدهی کل تسهیلات، مانده بدهی تا امروز، اولین قسط پرداخت نشده، تعداد کل اقساط، تعداد اقساط پرداخت شده، مبلغ وصولی تاکنون، جریمه وصولی تاکنون، مبلغ هرقسط و تاریخ اعطای تسهیلات را مشاهده کنند.

همچنین در این سامانه اطلاعات تسهیلات غیرقسطی کاربر شامل شماره تسهیلات، نوع عقد، مبلغ تسهیلات، مانده بدهی تسهیلات، سررسید نهایی و تاریخ اعطای تسهیلات قابل نمایش برای مشتری خواهد بود.

لازم به یادآوری است در پرداخت تسهیلات درون بانکی از شماره تسهیلات استفاده می شود درحالیکه برای تسهیلات بین بانکی، شماره شبای تسهیلاتی قابل استفاده است./ایبنا

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک توسعه صادرات ایران با صدور بخشنامه ای در خصوص پرداخت تسهیلات خرد به کارکنان، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی، عمومی و خصوصی بدون نیاز به ضامن، چگونگی شرایط دریافت آن را تشریح کرد.
بانک اول - معاون اعتبارات بانک توسعه صادرات گفت: این بانک به عنوان نهاد توسعه‌ای و تخصصی با پرداخت تسهیلات کلان به صادرکنندگان از تولید محصولات راهبردی صادرات محور حمایت مالی می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها