پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پیش بینی بورس فردا 11 خرداد1401

24 خرداد 1401
پیش بینی بورس فردا 11 خرداد1401

به گزارش بانک اول آراد پورکار، کارشناس و فعال بازار سرمایه  روند معاملات بورس را بررسی کرد و گفت: شاخص کل در تایم فریم روزانه در محدوده حمایتی یک میلیون و ۵۳۶هزار واحد قرار گرفته است. شاخص در این ناحیه با تقاضای سهامداران همراه شد اما ارزش معاملات در سطح معقولی قرار نگرفت.

وی افزود: بنابراین به نظر می‌رسد شاخص کل تا محدوده یک میلیون و ۴۵۰هزار واحد اصلاح داشته باشد و با تثبیت روند معاملاتی خود در این محدوده می‌تواند سیر صعودی باثباتی را تجربه کند.

این کارشناس  ضمن بررسی روند شاخص‌ کل به تحلیل شاخص هم وزن پرداخت و گفت: شاخص هم وزن نیز پس از اینکه کانال نزولی خود را شکست داد مجددا نفوذی در کانال به ثبت رساند. اما برای اینکه این نفوذ تایید شود شاخص هم وزن باید به سطحی پایین‌تر از محدوده ۴۱۸هزار واحد برسد.

او  بیان کرد: در مجموع بازار این روزها بازار معاملات کم رمقی را تجربه میکند که ارزش معاملات هم گویای این موضوع است. اما حتی در چنین شرایطی هم برخی از صنایع پتانسیل لیدر شدن در بازار را دارند.

پورکار در پایان خاطر نشان کرد: در میان صنایع نیز پالایشی‌ها با توجه به افزایش قیمت کرک اسپردها وضعیت بهتری دارند و می‌توانند تقاضای بازار را به سمت خود جلب کنند.

اقتصادآنلاین

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها