جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

سود سنواتی سهامداران بانک کارآفرین با سجام پرداخت شد

24 خرداد 1401
سود سنواتی سهامداران بانک کارآفرین با سجام پرداخت شد

به گزارش بانک اول بانک کارآفرین با انتشار یک اطلاعیه در سامانه کدال اعلام کرد: در راستای رعایت ابلاغیه شماره ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ سازمان بورس و اوراق بهادار، مطالبات سنواتی سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام کرده اند در تاریخ ۲ خرداد ماه به حساب بانکی اعلام شده واریز شد.

در ادامه این اطلاعیه شفاف سازی آمده است: سهامداران برای تسهیل در دریافت مطالبات سنوات، باید نسبت به ثبت نام در سامانه سجام اقدام کنند.


سامانه سجام چیست؟


سجام یک سامانه زیر ساختی برای شناسایی مشتریان به منظور ورود به باشگاه بزرگ بازار سرمایه ایران است که تمام فعالان این بازار اعم از سرمایه‌گذاران، مشتریان و مدیران نهاد‌ها در این سامانه، فقط یک بار برای همیشه اطلاعات خود را در آن ثبت خواهند کرد و پس از احراز هویت حضوری و غیر حضوری قادر به دریافت خدمات مبتنی بر داده‌های تایید شده خواهند بود.

بر اساس این گزارش، از طریق این سامانه اطلاعات هویتی، شماره حساب، شماره موبایل، آدرس الکترونیکی و اقامت دایمی فرد ثبت می‌شود و از آن به بعد هیچ نهاد مالی نیازی به دریافت مجدد اطلاعات آن سهامدار را ندارد.

سهامداران می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir ثبت نام و احراز هویت سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

اخبار مرتبط
پس از مدت‌ها باز هم شاهد این موضوع هستیم که گروه سیمانی جز ۷ گروه برتر بازار سرمایه از منظر ارزش معاملاتی قرار گرفته است. ارزش معاملات این گروه در روز جاری بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان است که البته با توجه به ارزش کم معاملات در کل بازار این رقم قابل قبول است. گروه خودرویی همچنان در صدر این جدول قرار دارد و بیش از ۲۷۱ میلیارد تومان ارزش معاملاتی را به خود گرفته است.
در بازدهی‌های ثبت شده از صندوق‌های سرمایه گذاری، صندوق‌های سهامی و مختلط تقریبا روز منفی‌ای را پشت سر گذاشتند.
شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۴۶۱۱ واحدی روی ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۳۲۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۹ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال انجام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها