ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

همه چیز درباره وام های بانک شهر

24 خرداد 1401
همه چیز درباره وام های بانک شهر

به گزارش بانک اول پرداخت تسهیلات برای هر گروه مردم در برخی بانک‌ها وجود دارد اما هر بانکی شرایط خاصی را برای این موضوع تعیین کرده است. بانک شهر هم در ارائه منابع مالی خود به گروه‌های مختلف جامعه توجه دارد و در پرداخت وام شرایط خاصی را برای هر گروه از متقاضیان وام در نظر می‌گیرد. در ادامه انواع وام‌های ارائه شده توسط بانک شهر معرفی می شوند

طرح اساتید شهر

طرح جامع اعطای تسهیلات به جامعه دانشگاهیان، ویژه اعضای هیأت علمی و اساتید رسمی، پیمانی دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالی و مراکز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی دارای مجوز از وزارت علوم، تحقیقات و فن­آوری، مدیران و روسای دانشگاه­های مزبور است.

این تسهیلات به صورت کارت اعتباری، تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن، تامین اجاره خانه برای مستاجران و در قالب عقد مرابحه ارائه می‌شوند.

طرح نشان شهر

براساس این طرح، شهروندان پس از گذشت حداقل سه ماه و متناسب با مبلغ سپرده گذاری، امکان اخذ تسهیلات معادل نیم تا 2 برابر مبلغ سپرده گذاری را با نرخ های 4 تا 12 درصد و بازپرداخت 12 تا 60 ماه خواهند داشت. حداقل مبلغ سپرده گذاری 20 میلیون ریال بوده و تا سقف یک میلیارد ریال امکان پرداخت تسهیلات وجود دارد.

پس از گذشت حداقل سه ماه با مراجعه مشتری به شعبه صاحب سپرده، امکان پرداخت انواع تسهیلات با توجه به درخواست مشتریان و بر اساس میانگین سپرده آن‌ها وجود خواهد داشت.

تسهیلات شهریار

بانک شهر با هدف حمایت از فعالیت‌های اقتصادی و بخش های اثرگذار در جامعه، برخورداری اقشار مختلف از تسهیلات و تنوع بخشیدن به گروه­های هدف در نظر دارد به فعالان اقتصادی در سطح کشور بابت خرید تجهیزات، ابزارکار، مواد اولیه و مصرفی، خرید، تعمیر مطب و محل فعالیت در قالب طرح شهریار تسهیلاتی را پرداخت کند.

همه اشخاص حقیقی فعال در بخش های پزشکی و غیرپزشکی و رشته‌های مرتبط که به صورت مستقل فعالیت می‌کنند یا از طریق انعقاد قرارداد با مراکز مرتبط پزشکی مشغول به فعالیت هستند، شامل این طرح می‌شوند.

تسهیلات شکوه شهر

طرح سپرده گذاری و اعطای تسهیلات شکوه شهر ویژه مشتریان حقیقی و حقوقی بانک شهر با هدف تأمین نیازهای بخش‌های مختلف اقتصادی و خانوارها است.
حداقل مدت سپرده گذاری جهت دریافت تسهیلات چهار ماه بوده و حداکثر مبلغ تسهیلاتی که به مشتریان اعطا می‌شود، 500 میلیون ریال است.

طرح کارای شهر

متقاضیان این طرح می‌توانند با سپرده گذاری در این طرح پس از گذشت سه ماه و متناسب با میانگین موجودی سپرده خود از تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن با نرخ‌های 12 تا 18 درصد تا سقف یک میلیارد ریال و اقساط 36 تا 120 ماه استفاده کنند.

حداقل مبلغ سپرده گذاری 100 میلیون ریال بوده و تسهیلات گیرنده باید مالک شش دانگ ملک به منظور بهره مندی از تسهیلات تعمیر و بازسازی ملک باشد. همچنین در صورت انصراف مشتری از دریافت تسهیلات سود سپرده با توجه به مدت ماندگاری و میانگین موجودی سپرده با نرخ سود 10 درصد محاسبه و به مشتری پرداخت می‌شود.

طرح سرآمد مسکن شهر

شهروندان می توانند با سپرده گذاری در این طرح پس از گذشت سه ماه و متناسب با میانگین موجودی سپرده خود از تسهیلات تعمیر و بازسازی مسکن با نرخ‌های 12 تا 18 درصد تا سقف یک میلیارد ریال و اقساط 36 تا 120 ماه استفاده کنند.

حداقل مبلغ سپرده گذاری 100 میلیون ریال بوده و تسهیلات گیرنده باید مالک شش دانگ ملک به منظور بهره مندی از تسهیلات تعمیر و بازسازی ملک باشند. همچنین در صورت انصراف مشتری از دریافت تسهیلات سود سپرده با توجه به مدت ماندگاری و میانگین موجودی سپرده با نرخ سود 10 درصد محاسبه و به مشتری پرداخت می‌شود.

اخبار مرتبط
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.
افرادی که مایل به دریافت وام «رویان» بانک توسعه تعاون هستند، نیاز به ضامن رسمی دارند. گذشته از ارائه ضامن رسمی، اعتبار شغلی نیز حائز اهمیت است. سود این وام براساس ضریب برابری تسهیلات، ماندگاری سپرده و مورد استفاده در بخش تعاون یا خارج از آن بین 19 تا 23 درصد تغییر می‌کند. افراد بعد از دریافت این تسهیلات بین دو تا 9 این فرصت را دارند تا اقساطش را بپردازند. این تسهیلات مختص کسانی است که بدهی معوق یا چک برگشتی نداشته باشند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها