چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 50 میلیون تومانی بانک ملی+ مبلغ اقساط

30 مرداد 1401
 وام 50 میلیون تومانی بانک ملی+ مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول مشتریان بانک ملی که خواهان دریافت وام جعاله تعمیر مسکن هستند باید در یکی از شعب بانک ملی سپرده قرض الحسنه داشته باشند یا آن را افتتاح کنند. سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن هم 36 ماه اعلام شده است. این وام به ارائه ضامن معتبر به علاوه سند ملکی نیاز دارد. ملک باید به نام وام گیرنده باشد. ضمنا متقاضیان نباید این وام را قبلا از بانک ملی دریافت کرده باشند، در غیر این صورت درخواست دریافت تسهیلات تعمیر مسکن وی رد خواهد شد. لازم به ذکر است که این وام مسدودی سپرده ندارد.

میزان اقساط این وام، با میزان سود مشخص شده و مدت زمان بازپرداخت 36 ماهه، یک میلیون و 807 هزار و 620 تومان است. کل سود این وام 15 میلیون و 74 هزار و 312 تومان و مجموع رقم وام و سود آن هم 65 میلیون و 25 هزار تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
موضوع وام با کارت یارانه از سال ۱۳۹۶ و با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد که در همان زمان بانک‌ها اعلام کردند منابع لازم برای پرداخت وام یارانه به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هم تکلیفی را بر دوش شبکه بانکی نگذاشت. دو سال بعد همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام‌های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان کسر می‌شد.
بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: