ﺳﻪشنبه, 28 فروردین 1403 2024,April

حقوق کارکنان بانک‌های دولتی افزایش پیدا می کند؟

30 مرداد 1401
 حقوق کارکنان بانک‌های دولتی افزایش پیدا می کند؟

به گزارش بانک اول علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و نیمه دولتی  در رابطه با افزایش حقوق کارکنان بانک‌های دولتی گفت: شورای هماهنگی بانک‌ها از ابتدا سال جاری با توجه به افزایش حقوق کارکنان دولت و کارکنانی که تابع قانون کار هستند، اقداماتی را انجام داده است.

او  افزود: هفته گذشته رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی خواستار برگزاری جلسات فوق العاده و تشکیل کارگروه‌هایی برای معیشت کارکنان بانک‌های دولتی و متناسب شدن حقوق آنان با سایر اقشار حقوق‌بگیر و کارکنان دولت شد. 

قیطاسی ادامه داد: جلسات کارگروه برگزار و قرار بر آن شد تا چهارشنبه هفته جاری جلساتی با مدیران عامل بانک‌های دولتی براساس دستور ریاست شورا تشکیل شود. برهمین اساس پیش‌بینی می‌شود هشت مدیر بانک‌های دولتی در شورای هماهنگی روز چهارشنبه دور هم جمع شوند و در خصوص حقوق و معیشت کارکنان بانک‌های دولتی تصمیماتی بگیرند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی خاطرنشان کرد: در این نشست مکاتبات لازم با مراجع ذی صلاح انجام خواهد گرفت و در صورت لزوم در معیشت کارکنان تغییر ایجاد خواهد شد.

ایبنا

اخبار مرتبط
دستمزد روزانه کارگران، ۲۱۲۳۳۱۳ ریالِ مصوب شورایعالی کار، فقط ۳.۱۶ دلار است؛ کارگران ایرانی برای روزی ۳ دلار کار می‌کنند؛ دستمزد روزانه‌ی ۳ دلاری با هر متر و معیار استاندارد و بین‌المللی که بسنجیم، یک دستمزد به شدت زیر خط فقر است که با آن نمی‌توان نیازهای خوراکی را در حد آنچه علیرضا خرمی، فعال کارگری و عضو شورای اسلامی کار پلی اکریل اصفهان، «بخور و نمیر» می‌نامد، برآورده سازد.
روز گذشته جلسه‌ای با حضور اعضای شورای عالی کار در وزارت کار برگزار شد و اخبار دریافتی بیانگر این بود که قرار است برخی آیتم‌های مزد ۱۴۰۳ مجدداً مورد بررسی قرار گیرد و احتمال افزایش حق مسکن کارگران وجود دارد.
سامانه اعتبارسنجی با بررسی تسهیلات دریافتی افراد از بانک‌ها و مؤسسات مالی مختلف و چگونگی پرداخت اقساط آن‌ها و بررسی چک‌های برگشتی همان فرد، به او امتیاز و رتبه اعتباری می‌دهد. هر قدر پرداخت اقساط به‌موقع و بدون تأخیر باشد، رتبه اعتباری بالاتر می‌رود. تاخیر در پرداخت اقساط وام یا داشتن چک برگشتی هم امتیاز او را پایین‌تر می‌آورد. پس رتبه اعتباری می‌تواند نشان‌دهنده خوش‌حساب یا بدحساب بودن افراد در انجام تعهدات مالی و بانکی باشد.
کافی است یکی از کارت ها به صورت پیش فرض انتخاب شود و پس از باز شدن قفل گوشی تلفن همراه بارکد خوان مقابل گوشی قرار گیرد و پول کالای خریداری شده جابه جا ‌شود. پرداخت بدون کارت از طریق ان اف سی انجام می‌شود که تاکنون برای یک ارتباط با برد کوتاه استفاده می‌شد. براساس این قابلیت امکان اتصال تبلت‌ها، گوشی‌ها و لپ تاپ برای پرداخت پول وجود دارد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات