جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام 200 میلیون تومانی بانک سامان+ سود و مبلغ اقساط

30 مرداد 1401
وام 200 میلیون تومانی بانک سامان+  سود و مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول در این طرح مشاغلی که دارای دستگاه کارتخوان بانک سامان هستند می‌توانند بعد از ۶ ماه، تا ۵۰٪ میانگین حساب خود و تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنند.

شرکت
 
نام وام
تسهیلات ویژه دارندگان دستگاه کارتخوان بانک سامان
 
سود
21 %
 
سقف وام
200 میلیون تومان
 
نوع ضمانت
ضامن رسمی

برای دریافت سقف تسهیلات نیاز به ۲ ضامن رسمی و ۱ فقره چک است

نیاز به سپرده
 

برای دریافت این تسهیلات میانگین حساب حداقل ۶ ماه مدنظر است.

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
 
مسدودی سپرده
 
 
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
50
 
حداکثر زمان بازپرداخت
36 ماه
 
قسط وام
7,535,013 تومان
 
کل سود وام
71,260,485 تومان
 
مجموع رقم وام و سود
277,315,485 تومان
 
سپرده جداگانه
-
 
هزینه‌های جانبی

۵۵ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

 
شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
 

سقف این تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومان و ضریب برابری تسهیلات ۵۰ درصد است. یعنی میانگین حساب هرقدر که باشد تا ۵۰ درصد آن تسهیلات به شخص تعلق می‌گیرد.

سود این تسهیلات در حال حاضر ۲۱ درصد است که ۱۸ درصد نرخ مصوب بانک مرکزی و ۳ درصد مابقی شامل کارمزد می‌شود. همچنین برای دریافت این تسهیلات نیاز به ارائه ۱ فقره چک و ۲ ضامن رسمی است.

گفتنی است که بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماهه خواهد بود و باتوجه به شرایط بازپرداخت می‌توانید سرمایه در گردش، خط اعتباری، خرید تجهیزات یا کارت اعتباری درخواست کنید.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات