جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

وام 200 میلیون تومانی بانک رسالت با سود 2 درصد

30 مرداد 1401
 وام 200 میلیون تومانی بانک رسالت با سود 2 درصد

به گزارش بانک اول افرادی که خواهان وام 200 میلیون تومانی بانک رسالت هستند باید سپرده قرض الحسنه داشته باشند و لااقل سه ماه از زمان خواب سپرده ایشان گذشته باشد. این وام قرض الحسنه است و تنها به آن سود 2 درصدی تعلق می‌گیرد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام هم  60 ماه است. متقاضیان دریافت این تسهیلات باید ضامن رسمی داشته باشند. اگر فرد نتواند ضامن رسمی به بانک ارائه دهد، می‌تواند امتیاز دریافت وام را به یکی از وابستگان درجه یک خود منتقل کند.

 

شرکت
 
سود
2 %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام
200 میلیون تومان
 
نوع ضمانت
ضامن رسمی
 

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده
 
 
 
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
 
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدودی سپرده
 
 
 
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
100

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

  • هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
  • 60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب
  • 48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب
  • 36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب
  • 24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب
  • 12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام
3,333,333 تومان
 
مجموع رقم وام و سود
204,060,000 تومان
 
سپرده جداگانه
-
اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات