چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی چه شرایطی بایدداشته باشیم؟

30 مرداد 1401
برای دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی چه شرایطی بایدداشته باشیم؟

به گزارش بانک اول کسانی که مشتری بانک دی هستند می‌توانند و برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام 200 میلیون تومانی طرح فرزانه استفاده کنند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. بیشترین سود این تسهیلات 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماهه است.

 

این وام برای خرید کالا است و کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند با ارائه معرفی نامه از آن بهره مند شوند. با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

 

 

بانک دی در یک نگاه

بانک دی سال 1379 به منظور تحقق اهداف خود در راستای انجام کلیه عملیات پولی، مالی و بانکی در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و قانونی عملیات بانکی بدون ربا فعالیتش را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک در حوزه تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و سپرده‌ها و خدمات رسیالی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

این بانک تاالان تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1398، چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1398، لوح تقدیر چهاردمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، تندیس پژوهشگر منتخب بانک دی 1397، تندیس ویژه همایش خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه سال 1397 و … را به دست آورده است.

اخبار مرتبط
بانک اول - سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام‌ کرد: پنجمین مزایده سراسری املاک و مستغلات این سازمان در سال جاری از طریق سامانه مزایده الکترونیک دولت (ستاد)، از امروز برگزار می‌شود.
بانک اول - قیمت‌ دلار تا ظهر امروز شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱، روندی با ثبات و اندکی افزایشی داشت اما به تدریج به سمت کانال قیمتی بالاتر حرکت کرد. به نظر می‌رسد دلار منتظر اخبار برجامی است. البته اقدامات بازارساز هم می‌تواند در این میان اثرگذار باشد.
بانک اول - دانشمندان به یک دلیل احتمالی پی برده اند که چرا مردان در سنین پایین تر از زنان فوت می کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات