جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

چه افرادی امکان دریافت وام ازدواج بانک رسالت را دارند؟

06 دی 1400
چه افرادی امکان دریافت وام ازدواج بانک رسالت را دارند؟

به گزارش بانک اول دانشجویان واجد شرایط دانشگاه آزاد به راحتی می‌توانند برای این وام درخواست دهند. زیرا این تسهیلات هیچ تداخلی با وام ازدواج بانک مرکزی ندارد. در صورتی که زوج‌ها هر2دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی باشند، این امکان را دارند تا به صورت جداگانه برای این تسهیلات اقدام کنند. دانشجویان دانشگاه آزاد برای گرفتن این وام باید مصوبات صندوق رفاه دانشجویان را پیگیری کنند. در واقع از طریق این صندوق امکان دریافت اطلاعات تکمیلی و آگاهی از میزان اقساط را وجود دارد.

انواع وام‌های صندوق رفاه دانشجویان در سال جاری

طبق جدول ارائه وام سال 1399 و 1400، تقریبا همه دانشجویان مقاطع تحصیلی در هر نیم سال تحصیلی امکان درخواست دریافت وام 1 میلیون و 500 هزار تومانی تا 2 میلیون تومانی را داشتند. وام ضروری هم به دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته و دکترا در صورت حوادث و بلایای طبیعی، تولد فرزند، حوادث و سوانح، بیماری خاص و مواردی این چنینی تعلق می‌گیرد.

ولی طبق جدول ارائه شده از صندوق رفاه دانشجویی، این مجموعه برای دکترای تخصصی ناپیوسته تسهیلات بیشتری را فراهم کرده و از منابع صندوق و بانک توسعه تعاون به آن‌ها مبالغی را اختصاص داده است. حتی افراد به منظور پرداخت شهریه هم امکان استفاده از تسهیلات صندوق را دارند. نرخ وام برای کمک هزینه شهریه مقاطع تحصیلی مختلف متفاوت است و بیشترین مقدار به دانشجویان دکترای تخصصی ناپیوسته مربوط می‌شود. صندوق رفاه دانشجویی به دانشجویان متاهل واجد شرایط وام ودیعه مسکن هم پرداخت می‌کند که منابع آن مربوط به بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

اخبار مرتبط
بانک اول - وام‌های بانک رسالت از منابع قرض الحسنه بانک به اشخاص واجد شرایط پرداخت می‌شود. تسهیلات اعطایی این بانک اغلب از طریق آنلاین قابل درخواست است .
بانک اول - بانک رسالت اولین تسهیلات کرونایی سرپرستان خانوار مبتلا به این ویروس را پرداخت کرد. مبلغ این تسهیلات 10 میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده بود.
بانک اول - بانک رسالت به گروه دانشجویان هم وام می‌پردازد. این بانک به منظور تامین مالی بیشتر و همچنین افزایش رفاه گروه مذکور، سقف تسهیلات مالی آن‌ها را بالا برده است.
بانک اول - برخی از شرکت‌ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می‌کنند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می‌تواند وام یک ماهه ۴۰ میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات