شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت غیرحضوری تسهیلات در بانک قرض الحسنه رسالت

01 دی 1400
پرداخت غیرحضوری تسهیلات در بانک قرض الحسنه رسالت

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت با بیان اینکه ارائه خدمات آسان و ارزان به مشتریان یکی از مهمترین اهداف این بانک است، گفت: با غیرحضوری شدن پرداخت تسهیلات، فرآیند درخواست و دریافت وام مشتریان به مراتب تسهیل شده است.

محمد حسین حسین زاده میزان تسهیلات پرداختی از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ٦٢٠ هزار فقره با رقمی بالغ بر ٢٠٣ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: قریب به ١٠٠ درصد از این تسهیلات به صورت غیرحضوری پرداخت شده است. 

او با بیان اینکه بانک قرض الحسنه رسالت پیشتاز بانکداری بدون شعبه در کشور است، اظهارداشت: مشتریان این بانک می توانند بیش از ۹۰ درصد خدمات خود را بدون حضور در شعب بانکی همچنین بدون محدودیت زمان و مکان و در بستر سامانه های دیجیتال این بانک از جمله؛ اینترنت بانک،همراه بانک و پیشخوان مجازی رسالت دریافت کنند.

اخبار مرتبط
بانک اول - وام‌های بانک رسالت از منابع قرض الحسنه بانک به اشخاص واجد شرایط پرداخت می‌شود. تسهیلات اعطایی این بانک اغلب از طریق آنلاین قابل درخواست است .
بانک اول - بانک رسالت اولین تسهیلات کرونایی سرپرستان خانوار مبتلا به این ویروس را پرداخت کرد. مبلغ این تسهیلات 10 میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده بود.
بانک اول - بانک رسالت به گروه دانشجویان هم وام می‌پردازد. این بانک به منظور تامین مالی بیشتر و همچنین افزایش رفاه گروه مذکور، سقف تسهیلات مالی آن‌ها را بالا برده است.
بانک اول - برخی از شرکت‌ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می‌کنند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می‌تواند وام یک ماهه ۴۰ میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات