پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

ارائه ۴ خدمت پرکاربرد بانکی طی روزهای آینده/ استعلام تمام حساب‌های یک فرد در تمام بانک‌های کشور

27 شهریور 1401
ارائه ۴ خدمت پرکاربرد بانکی طی روزهای آینده/ استعلام تمام حساب‌های یک فرد در تمام بانک‌های کشور

به گزارش بانک اول مهران محرمیان معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با بیان اینکه ظرف چند روز آینده برخی خدمات پرکاربرد این بانک به پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک منتقل می شود، تصریح کرد: خوشبختانه با همکاری نزدیک میان وزارت ارتباطات با اداره مهندسی نرم افزار بانک مرکزی توانستیم چهار خدمت پرکاربرد بانک مرکزی را به پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک منتقل کنیم که مراحل نهایی و بازبینی خود را می گذراند و ظرف چند روز آینده و پس از بازبینی های نهایی عملیاتی خواهد شد و بانک مرکزی نیز به پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک متصل می شود.

محرمان با برشمردن این چهار خدمت توضیح داد: نخستین خدمت شامل استعلام تمام حساب های یک فرد در تمام بانک های کشور است، دومین خدمت نیز استعلام چک های برگشتی است که رفع سوء اثر نشده است.

 وی افزود: سومین خدمت شامل نمایش حساب های مسدود شده فردی است که در شبکه بانکی چک برگشتی دارد. بنابراین در صورتی که حسابهای فردی بابت چک برگشتی مسدود شده باشد، این موارد نیز برای وی نمایش داده می شود و می‌تواند حساب های مسدودی را مشاهده کند و خدمت پرکاربرد چهارم نیز شامل لیست تسهیلاتی است که یک فرد از شبکه بانکی دریافت کرده است./تسنیم

اخبار مرتبط
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفته اند به همراه اطلاعات تسهیلات کلان غیرجاری به تفکیک هر بانک به روزرسانی و منتشر شد.
بانک اول - در حال حاضر مشتریان بانک‌ها می‌توانند از طریق درگاه‌های اینترنت و موبایل ۲۳ بانک مبتنی بر شماره شبا، روزانه ۱۰ میلیون تومان و در داخل شعب بانک‌ها نیز ۱۵ میلیون تومان جابجا کنند.
بانک اول - معاون نظارت بانک مرکزی اعلام کرد:‌ با توجه به پایان مهلت ارزیابی بانک‌های متخلف در زمینه عدم رعایت نرخ سود علی الحساب سپرده سرمایه گذاری مدت‌دار، شش بانک از نرخ‌های تعیین شده تخطی کرده‌اند که پرونده یکی از آنها در حال ارسال به هیات انتظامی بانک‌ها است.
بانک اول - بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست بدهکاران بانکی حداکثر تا دو هفته آینده به صورت رسمی بر روی تارنمای این بانک منتشر می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات