پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

چگونه به مالیات بر خانه خالی اعتراض کنیم؟

04 مهر 1401
چگونه به مالیات بر خانه خالی اعتراض کنیم؟

به گزارش بانک اول معاون فناوری‏های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی سازمان، امکان مشاهده، پرداخت و ثبت اعتراض مالیات خانه های خالی و لوکس بصورت آنلاین فراهم است.

 افشین خدامرادی، معاون فناوری‏های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور اظهار داشت: سامانه مالیات بر خانه های لوکس و گران‏قیمت، بر اساس الزامات آئین نامه بند (خ) تبصره (6)  قانون بودجه 1400 و بر مبنای ماده (64) قانون مالیات‏های مستقیم و همچنین سامانه مالیات بر خانه های خالی نیز با هدف ارزش‏گذاری و محاسبه مالیات واحدهای مسکونی خالی موضوع ماده (54) مکرر این قانون، طراحی و توسعه یافته و از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیکی سازمان (https://my.tax.gov.ir) در دسترس مؤدیان مالیاتی قرار گرفته است.

خدامرادی افزود: این سامانه ها، دارای قابلیت‏هایی همچون نمایش املاک مشمول مؤدی به تفکیک ملک و مالیات متعلقه، امکان چاپ قبض و پرداخت آنلاین از طریق درگاه بانکی و واریز مستقیم مالیات به شماره حساب اداره کل ذیربط بوده و همچنین امکان ثبت اعتراض آنلاین برای مؤدی مالیاتی وجود دارد.

 

اخبار مرتبط
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.
از بین تمام ایده‌ها و فعالیت‌های ایلان ماسک از خودرو‌های تسلا گرفته تا موشک‌های اسپیس ایکس، تصاحب توئیتر، برنامه‌های استعمار مریخ شاید شرکت مخفی تراشه‌های مغزی او با نام "نورالینک" خطرناک‌ترین آن‌ها باشد. نورالینک برای چه به وجود آمده است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات