پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

مبلغ و نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان+ جزئیات

16 آبان 1401
مبلغ و  نحوه پرداخت معوقات بازنشستگان+ جزئیات

به گزارش بانک اول  بر اساس اعلام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، پرداخت معوقات ۵ماهه بازنشستگان سایر سطوح، از آبان‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد و تا قبل از پایان سال جاری، کلیه معوقات این گروه از بازنشستگان از محل افزایش ۸۱ درصدی به علاوه مبلغ ثابت ۵۸۵ هزار تومان (حسب مفاد مواد ۶۹ و ۸۸۸ قانون تأمین اجتماعی و تصمیم وزرای عضو هیات امنای سازمان تأمین اجتماعی) تسویه خواهد شد.

در ارتباط با موضوع بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز ذکر این نکته ضروری است که در انتخاب شرکت بیمه‌گر و عقد قرارداد، این سازمان تنها نقش تسهیلگر و هماهنگ‌کننده را در کنار کانون‌های بازنشستگان ایفا می‌کند و علاوه‌برآن در دولت سیزدهم و با افزایشی قابل‌اعتنا، سهم مشارکت سازمان تأمین اجتماعی در تأمین و پرداخت حق بیمه تکمیلی بازنشستگان به ۵۷ درصد کل حق بیمه بازنشستگان افزایش‌یافته است.

اخبار مرتبط
در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز شده است، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.
بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات