چهارشنبه, 29 فروردین 1403 2024,April

نحوه دریافت وام 70 میلیونی بانک آینده+ مبلغ اقساط

19 آبان 1401
نحوه دریافت وام 70 میلیونی بانک آینده+ مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول افرادی که قصد خرید کالای بادوام دارند و برای خرید خود پول کافی ندارند، می‌توانند با مراجعه به بانک آینده برای وام 70 میلیونی طرح «طراوت» درخواست دهند.

 افرادی که مشتری بانک آینده هستند یا مایلند در این بانک حساب داشته باشند، با افتتاح سپرده بلندمدت امکان دریافت وام 70 میلیونی این مجموعه را دارند. البته این افراد باید یک ضامن رسمی ارائه دهند، در غیر این صورت سپرده آن‌ها به عنوان ضمانت نزد بانک مسدود خواهد شد. پایان مسدودی سپرده، بعد از اتمام پرداخت اقساط این تسهیلات است. نرخ سود این وام بین 12 تا 18 درصد متغیر است و این موضوع به مدت زمان بازپرداخت برمی‌گردد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت نیز به 36 ماه می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 6 میلیون و 219 هزار و 415 تومان است. کل سود وام 4 میلیون و 632 هزار و 982 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 74 میلیون و 690 هزار و 982 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.
در طرح نگین امید بانک سپه می‌توانید با افتتاح سپرده غیرحضوری نسبت به دریافت این تسهیلات که سقف ۳۰۰ میلیون تومان دارد،‌ اقدام کنید. وام نگین امید قرض‌الحسنه است و فقط ۲ درصد کارمزد دارد
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی درباره برنامه این بانک برای پاسخ به برخی نارضایتی‌های مردم از شبکه بانکی بابت اخذ ضمانت‌ها گفت: شبکۀ بانکی با «کمترین سخت‌گیری» و «بیشترین تسهیل‌گری» نص صریح قانون را در مطالبه وثائق از متقاضیان تسهیلات اجرا کنند.
در این بخشنامه آمده است؛ صرفاً دانشجویانی که اطلاعات هویتی و تحصیلی نیمسال دوم ۱۴۰۳قرار گیرد، می‌توانند نسبت به تشکیل پرونده و ثبت تقاضای وام اقدام نمایند؛ لذا ضروری است دانشگاه‌ها ومراکز آموزش عالی نسبت به تبادل و بروزرسانی مستمر اطلاعات آموزشی دانشجویان در درگاه تبادل اطلاعات وزارت متبوع قبل از تاریخ شروع ثبت نام تا پایان فرآیند ثبت نام وام به صورت برخط اقدام نمایند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها