پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

بانک ایران زمین استخدام می کند

23 آبان 1401
بانک ایران زمین استخدام می کند
به گزارش بانک اول بانک ایران زمین به منظور تامین و تکمیل سرمایه انسانی خود در شعب شهرستان اصفهان برای عنوان شغلی متصدی امور بانکی دعوت به همکاری می کند.
 به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، متقاضیان می توانند از تاریخ ۲۱ آبان ماه لغایت ۲۸ آبان ماه به سایت بانک ایران زمین مراجعه کنند و پس از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط استخدام، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی اقدام کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، بدون فیلترشکن روی لینک زیر کلیک کنید
اخبار مرتبط
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.
حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات