جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

پرداخت وام فوری بدون نیاز به ضامن/ تا 200 میلیون تومان خرید قسطی

23 آبان 1401
پرداخت وام فوری بدون نیاز به ضامن/ تا 200 میلیون تومان خرید قسطی

شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه باعث شده است تا مردم برای تهیه کالاها و اجناس مختلف هزینه های هنگفتی را پرداخت کنند. امروزه خرید کردن به صورت نقدی بسیار دشوار شده است. چرا که شرایط اقتصادی به خیلی از افراد اجازه خرید نقدی را نمی دهد. در همین راستا بسیاری از صاحبان مشاغل سعی کرده اند تا شرایطی را مهیا کنند تا افراد بتوانند خریدهای خود را به صورت قسطی انجام دهند. فروشگاه بزرگ ایمن همراه هم از این قاعده مستثنا نیست. چرا که شرایطی را برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است که افراد بتوانند به راحتی خریدهای خود را انجام دهند. یکی از این راه های خرید، خرید اقساطی با سامانه بای قسط است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سامانه بای قسط و خرید قسطی از آن با ما همراه باشید .

خرید اقساطی با سامانه بای قسط

در شرایط فعلی نرخ ارز و گرانی کالاها، بهترین راه تهیه کالاها و اجناس خرید قسطی آن هاست. یکی از بهترین راه های خرید اقساطی کمک گرفتن از سامانه بای قسط است. در سامانه بای قسط اولویت راحتی خرید برای مشتریان است و بای قسط با فراهم کردن موقعیت های مناسب راه رسیدن به این هدف مهم را هموار کرده است.

بسیاری از خانواده ها برای تهیه اجناس خود به دنبال فروشگاه هایی می گردند که کالاهای خود را به صورت اقساطی می فروشند. اگر شما هم برای تهیه اقلامی از قبیل موبایل، تبلت، لپ تاپ و غیره به مشکل خورده اید نگران نباشید..

شرایط ثبت نام در سامانه بای قسط

  • داشتن حساب جاری
  • داشتن میانگین قابل قبول حساب بانکی متناسب با مبلغ خرید
  • نداشتن چک برگشتی در سیستم بانکی
  • شغل و سابقه کاری

شما پس از ثبت نام و کسب تأییدیه بای قسط باید هزینه یک چهارم کالای مورد نظر خود را پرداخت کنید و پس از اینکه اقساط ماهانه شما مشخص شد، کالای مورد نظر خود را تحویل بگیرید. این سامانه خرید اقساطی از طریق چک، سفته و یا کسر از حقوق را هم امکان پذیر کرده است.

 

 

شرایط خرید اقساطی با سامانه بای قسط

ویژگی های سامانه بای قسط:

سقف مبلغ: محدودیتی در سقف خرید آن وجود ندارد.

تعداد اقساط: 24 ماه

مبلغ پیش پرداخت: حداقل 25 درصد ( یا یک چهارم مبلغ کل کالا ) مبلغ فاکتور به عنوان پیش پرداخت

فاصله اقساط: 1 ماهه، 2 ماهه، 3 ماهه، 4 ماهه یا 6 ماهه

سود متعلقه: 2.5 تا 4 درصد در ماه

ضامن: چک یا سفته یا کسر از حقوق

نکته: تعداد اقساط برای مبلغ فاکتوری از 500 هزار تومان تا 3 میلیون تومان، حداکثر 12 ماه است. اما برای فاکتوری از 3 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان تعداد اقساط آن حداکثر 18 ماه است. و برای فاکتورهایی با مبلغ بیشتر از 6 میلیون تومان حداکثر تعداد قسط تا 24 ماه امکان پذیر است.

مدارک مورد نیاز

  • چک به تعداد درخواستی کاربر
  • سفته به میزان کل مبلغ اقساط
  • کپی شناسنامه و کارت ملی هوشمند
  • تکمیل کردن فرم تعهدنامه
  • مراحل ثبت نام درخواست خرید اقساطی با سامانه بای قسط

1 . تکمیل فرم ثبت نام

2 . آپلود کردن مدارک خواسته شده و دریافت تأییدیه نهایی

3 . تماس از سوی کارشناسان برای محاسبه اقساط و ارسال مدارک

4 . دریافت کد خرید پس از تأیید تحویل مدارک توسط بای قسط

5 . ورود به فروشگاه های تامین کننده و انتخاب کالای مورد نظر

6 . نهایی کردن سبد خرید

7 . ارسال کالا آن هم به مدت حداقل 24 ساعت کاری

مراحل تکمیل و ثبت فرم در سامانه بای قسط

1 . تکمیل فرم ثبت نام در درگاه بای قسط و دریافت کد رهگیری که در واقع همان کد ملی شماست و پس از حداقل 24 ساعت و یا حداکثر 72 ساعت از طریق تماس بای قسط و یا مراجعه به و پیگیری ثبت نام اقساطی، با وارد کردن کد ملی (کد رهگیری) خود از نتیجه ثبت نام مطلع شوید.

نکته: نتایج از طریق پیامک و ایمیل نیز اطلاع رسانی می شود، به همین دلیل در هنگام وارد کردن تلفن همراه و ایمیل خود دقت نمایید.

نکته: لطف کنید و فقط اطلاعات صاحب چک را درج کنید. چرا که دقیق بودن اطلاعات به سرعت روند اعتبار سنجی کمک می کند.

2 . پس از اینکه احراز هویت شما انجام شد و در صورتی که حساب معرفی شده معتبر باشد، ثبت نام شما تأیید می شود.

3 . پس از تأیید مبلغ درخواستی، می توانید کالای درخواستی خود را انتخاب کنید و در قسمت روش پرداخت، خرید اقساطی با سامانه بای قسط را انتخاب کنید و بعد از آن پرداخت اقساط را انتخاب کرده و سفارش خرید خود را نهایی کنید.

4 . پس از نهایی کردن خرید خود باید مبلغ حداقل 25 درصد فاکتور ثبتی خود را پرداخت کنید.

5 . باقی مانده فاکتور خود را باید با اقساط حداکثر 24 ماهه و با هماهنگی با کارشناسان به صورت چک، سفته و یا کسر از حقوق پرداخت نمایید. البته لازم است تا مدارک لازم را به شرکت بای قسط ارسال نموده و حداکثر به مدت 4 روز کاری توسط شرکت بای قسط تأمین اعتبار می گردد.

6 . پس از اینکه شرکت بای قسط اعتبار شما را تأمین کند، کالای خریداری شده برای مشتری ارسال می شود.

تذکر: در صورتی که شما قصد خرید به وسیله سفته و یا کسر از حقوق را دارید باید فیلد ” شماره حساب حقوق یا پس انداز ” را پر کنید. در صورتی که شما این فیلد را پر نکنید، به ثبت نام شما رسیدگی نخواهد شد.

در صورتی که می خواهید از شانس قبولی بیشتری برخوردار باشید می توانید حساب های دارای گردش مالی بالاتر را معرفی کنید.

تذکر: درصورتی که می خواهید خرید را با چک انجام دهید، هدف از پر کردن فیلد ” شماره حساب حقوق یا پس انداز ” این است که در صورتی که حساب جاری به تنهایی دارای حد نصاب کافی جهت قبولی مبلغ مورد تقاضای شما نباشد، کارشناسان اعتبارسنجی بتوانند از قدرت حساب پس انداز و یا حقوق شما جهت رسیدن به حد نصاب قبولی استفاده کنند. چرا که بسیاری از افراد به جای اینکه پول خود را در حساب جاری  داشته باشند، بیشتر در حساب پس انداز دارند تا علاوه بر دریافت سود گردش مالی بهتری هم داشته باشد. بنابراین با معرفی حساب های قوی تر شانس قبولی خود را افزایش دهید.

تذکر: در صورت ارائه کسر از حقوق و پذیرش آن توسط بای قسط، در هنگام خرید اقساطی با سامانه بای قسط باید یک برگه سفته را تحویل بدهید و پس از پایان اقساط سفته به شما برگشت داده می شود. توجه داشته باشید که در حالت خرید با گواهی کسر از حقوق، مبلغ اقساط را خود شما پرداخت می کنید و قسط از حقوق شما کسر نمی گردد و اخذ گواهی توسط بای قسط تنها جهت تضمین پرداخت قسط توسط شما می باشد.

اخبار مرتبط
بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا دولت کانادا با ارائه قوانین حمایتی، سعی در جذب نیروی کار و دانشجویان دارد . به این ترتیب و برای استفاده از این فرصت استثنایی شما باید بهترین راه برای مهاجرت به کانادا را برگزینید. در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم‌پرداخت: مهاجرت تحصیلی به کانادا مهاجرت تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟ ● اگر دانشجو هستید یا به هر دلیلی قصد ادامه تحصیل دارید ● اگر امکان دریافت ورک‌پرمیت(اجازه کار) یا استارتاپ ویزای کانادا را ندارید
عوامل موثر بر هزینه رزرو هتل دوحه انتخاب هتل مناسب با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی سفرتان است. تنوع هتل‌ها در دوحه بسیار زیاد است و از هتل‌های ۵ ستاره لوکس تا هتل‌های ارزان‌قیمت و هاستل‌ها را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. هر چه مدیریت بودجه برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد طبیعتا باید اقامتگاه‌های ارزانتر را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات