پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

افزایش قیمت انواع سکه و طلا

24 آبان 1401
افزایش قیمت انواع سکه و طلا

به گزارش بانک اول به نقل از ایرنا، هر قطعه سکه طرح جدید در ساعت 13 و 30 دقیقه امروز 16 میلیون و 400 هزار تومان دادوستد شد.

سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته 15 میلیون و 350 هزار تومان خرید و فروش شد.

همچنین امروز نیم سکه، هشت میلیون و 900 هزار تومان، ربع سکه پنج میلیون و 850 هزار تومان و سکه یک گرمی سه میلیون و 300 هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا، نرخ هر گرم طلای 18 عیار به یک میلیون و 517 هزار تومان رسید و قیمت هر مثقال طلا 6 میلیون و 575 هزار تومان شد.

بهای هر انس طلا در بازارهای جهانی یک‌هزار و 775 دلار و 31 سنت است.

اخبار مرتبط
مدیر عامل مرکز مبادله ارز و طلای ایران با اشاره به ارز تخصیصی به حوزه صنایع اظهار کرد: برای صنایع مختلف شامال معاملات نیمایی و معاملات اشخاص در مجموع یک میلیارد و ۳۷۸ میلیون دلار ارز نیمایی و ۴۸۵ میلیون دلار ارز واردات در مقابل صادرات، تامین شده است.
امروز قیمت دلار ثبات را تجربه کرده است، قیمت سکه امامی اما پایین آمد
اولین حراج سکه ۱۴۰۳ مرکز مبادله، ساعت ۱۳ تا ۱۷ دوشنبه ۲۷ فروردین انجام شد و با اینکه ۲۹ هزار و ۳۸۶ تقاضای خرید ثبت شد، در نهایت هفت هزار و ۲۱۸ سکه فروش رفت.
برخی تحلیلگران خاطرنشان می کنند که کاهش ریسک ژئوپلیتیکی تقاضای کمتری را برای طلا ایجاد می کند، در حالی که احساسات بازار از فعالیت های اقتصادی جهانی حمایت می کند که تقاضای صنعتی نقره را افزایش می دهد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها