شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

طلای خود را در بانک ملی وثیقه کنید و وام 500/000/000 ریالی فوری دریافت کنید/بدون ضامن

27 آبان 1401
طلای خود را در بانک ملی وثیقه کنید و وام 500/000/000 ریالی فوری دریافت کنید/بدون ضامن

به گزارش بانک اول بانک ملی ایران در جدیدترین طرح تسهیلاتی خود از طریق بانک کارگشایی که یکی از زیر مجموعه های بانک ملی هست ٬ در ازای توثیق طلای بلا استفاده مشتریان ٬ تسهیلات تا سقف 500/000/000 ریال به صورت فوری و بدون ضامن پرداخت می کند.

در این طرح مشتریان با افتتاح حساب سپرده کوتاه مدت ویژه طرح در تمامی شعب بانک ملی در ساسر کشور و پس از کسب امتیازات لازم، علاوه بر اخذ تسهیلات ویژه تا سقف 500 میلیون ریال از سایر مزایای طرح ( شامل تسهیلات ویژه  ، استفاده از کارت اعتباری خرید از فروشگاه های گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان و شرکت همتا صنعت ویرا تا سقف 500 میلیون ریال ) بهره مند خواهند شد.

این وام در قالب عقد مرابحه با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار (18 درصد) در قبال توثیق طلای ساخته شده و جواهرات، مسکوک طلا تا سقف 500 میلیون ریال با بازپرداخت اقساطی حداکثر 60 ماهه پرداخت می شود.از این رو متقاضیان می توانند با مراجعه به شعب این بانک در سراسر کشور نسبت به افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک ملی  اقدام نموده و مطابق با شرایط و با توجه به میزان امتیازات کسب شده ، علاوه بر دریافت وام و تسهیلات تا سقف تعیین شده از دیگر مزایای متنوع این طرح بهره مند شوند.

لازم به ذکر است، در این طرح، امتیاز دریافت تسهیلات، قابل انتقال به اشخاص ثالث نیز می باشد.گفتنی است، به زودی امکان افتتاح حساب طرح کارگشای ملی از طریق سامانه های مجازی بانک ( شامل سامانه بام ، نشان بانک ، اپلیکیشن ایوا و ...) فراهم خواهد شد.

مشتریان عزیز، جهت کسب اطلاعات بیشتر برای استفاده از, وام  فوق می‌توانند به یکی از شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور مراجعه و یا با کارشناسان واحد ارتباط مردمی بانک با خطوط ویژه تلفن 64140 تماس حاصل فرمایند./بانک اول

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
قاسم اسملعیلی
ارسال شده در : جمعه 27 آبان 1401

۱۸ درصد سود برا وام چه خبره ؟؟؟

لیلا
ارسال شده در : جمعه 27 آبان 1401

اونی ک پنجاه میلیون طلا داره همون میفروشه ب ی زخمی میزنه..چ لزومی داره بره هجده درصد وام بگیره

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها