شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

عرضه امپاور برای مشتریان حقیقی و حقوقی در بورس کالا

28 آبان 1401
عرضه امپاور برای مشتریان حقیقی و حقوقی در بورس کالا

به گزارش بانک اول براساس مشخصات ارایه شده در اطلاعیه عرضه بازار فیزیکی، اشخاص حقیقی مجاز به ثبت سفارش برای یک دستگاه و اشخاص حقوقی حداکثر مجاز به ثبت سفارش ۵ دستگاه خودرو هستند.

تعداد عرضه این کامیون محدود بوده و موعد تحویل آن دو ماهه است.

امپاور مدرن ترین کامیون داخلی با گیربکس اتومات ۱۲ سرعته ZF با ریتاردر ۵حالته است. سطح آلایندگی امپاور BD500 با موتور CUMMINS، یورو۵ است.

امپاور با در اختیار داشتن سیستم‌های ایمنی چون سیستم هشدار حرکت بین خطوط (LDW)، سیستم کنترل حرکت در سربالایی (HSA) و سیستم هشدار بر خورد با مانع از جلو (FCW)، با همکاری ترمز هوشمند اضطراری (AEBS) در شرایط کاهش هشیاری راننده و شرایط پر خطر احتمال وقوع تصادف را به حداقل می‌رساند.

این کشنده مجوز و استاندارد حمل کالای خطرناک (ADR) را از اروپا دارد و توانسته در این خصوص مجوز لازم از سازمان ملی استاندارد را نیز اخذ کند.

امپاور پیش از این در ۲۰ مهر در تالار خودرو بورس کالا عرضه و با رقابت خریداران همراه شد./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
پژو پارس برخلاف وعده سازمان ملی استاندارد از خط تولید ایرانخودرو کنار نرفت و احتمالا بدون استاندارد‌های ۸۵ گانه در سال جدید به متقاضیان سامانه تحویل داده می‌شود. این وسط حدود ۱۵۰ میلیون به خریدارانی که از زمستان پارسال چشم‌انتظار این محصول بودند، ضرر وارد شد. براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.
فروش ۳ محصول سایپا در سامانه این شرکت فعال شد.
پس از سه سال فروش خودرو به شیوه قرعه‌کشی، زمستان سال ۱۴۰۱ وزارت صمت با ابداع شیوه نوبت‌دهی از طریق سامانه یکپارچه سعی کرد عرضه خودرو چه از طرف خودروسازان داخلی و چه مونتاژکاران، ساماندهی شود. اما مشکل اصلی این شیوه فروش در اجبار خودروسازان برای عرضه خودرو حتی در صورت نداشتن ظرفیت بود.
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها