پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط 7 میلیونی

23 آبان 1402
وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین با اقساط 7 میلیونی

بانک کارآفرین به منظور رفع کمبود نقدینگی تمامی مشتریان حقیقی خود، فعلی و جدید، طرحی تسهیلاتی به نام «امیدآفرین» را تدارک دیده است. افرادی امکان درخواست این وام را دارند که حساب قرض الحسنه ریالی نیک آفرین را افتتاح و در آن سپرده گذاری کرده باشند.

به گزارش  بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، افرادی که مایل به دریافت تسهیلات امیدآفرین هستند باید حداقل سه ماه از سپرده گذاری آن‌ها گذشته باشد. ضمنا حداقل مبلغ سپرده جهت افتتاح حساب و بهره مندی از مزایای طرح امیدآفرین 25 میلیون تومان بوده و مبالغ سپرده گذاری مشتریان به صورت واحدهای 5 میلیون تومانی قابل افزایش است.

حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. این وام در قالب عقد مرابحه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود. حداکثر نرخ سود این وام به 23 درصد می‌رسد و سقف دوره بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده است.

در صورتی که فرد واجد شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت یادشده باشد، میزان هر قسط برای وی 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان خواهد بود.

نکات مهمی که قبل از درخواست وام امیدآفرین باید بدانید

لازم به ذکر است که متقاضیان نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. ضمنا مبلغ سپرده گذاری، تعیین کننده میزان تسهیلات اعطایی خواهد بود. اگر مبلغ سپرده گذاری 100 میلیون تومان باشد، حداکثر مبلغ وام به فرد تعلق خواهد گرفت. علاوه بر این موارد، بعد از دریافت وام و دوره انتظار تعیین شده، مشتری امکان استفاده از سپرده خود و برداشت آن را دارد.

در صورتی که مشتری که قبل از دوره انتظار معین شده، تمام یا بخشی از سپرده خود را برداشت کند، امکان دریافت امتیاز تسهیلات امیدآفرین را از دست خواهد داد.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها