پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک + قیمت و زمان تحویل

24 آبان 1402
شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک + قیمت و زمان تحویل

همانند شرایط پیش فروش تارا و هایما، ایران خودرو نیز دو موعد متفاوت برای تحویل پژو ۲۰۷ اتوماتیک به مشتریان در نظر گرفته است.

به گزارش بانک اول، گروه صنعتی ایران خودرو شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک ویژه متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

ایران خودرو برای این گروه از مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. علاوه‌براین، اسامی این افراد در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است. قابل مشاهده است.


ایران خودرو برای این گروه از مشتریان پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است. علاوه‌براین، اسامی این افراد در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو قابل مشاهده است.
همانند شرایط پیش فروش تارا و هایما، ایران خودرو نیز دو موعد متفاوت برای تحویل پژو ۲۰۷ اتوماتیک به مشتریان در نظر گرفته است. در روش اول متقاضیان می‌توانند اتومبیل خود را در خرداد ۱۴۰۳ تحویل بگیرند.

برای تحویل خودرو در خرداد ۱۴۰۳، لازم است تا متقاضی ۴۰ درصد از قیمت خودرو را در زمان ثبت‌نام به شرکت ارائه دهد. این مبلغ حدود ۲۴۱ میلیون تومان است. سود مشارکت ۱۸ درصدی و سود انصراف ۱۵ درصدی نیز برای این بخش از شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

در بخش دوم شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک، موعد تحویل خودرو تیرماه ۱۴۰۳ عنوان شده است. طی این مرحله متقاضیان بایستی ۳۵ درصد قیمت خودرو که معادل تقریبی ۲۱۰ میلیون تومان است را به ایران خودرو ارائه دهند. سود مشارکت این بخش ۱۹ درصد و سود انصراف آن نیز ۱۶ درصد به‌صورت سالیانه در نظر گرفته شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف شیشه‌ای بهینه درحال‌حاضر ۶۰۲ میلیون تومان اعلام شده است. البته با توجه به شرایط بازار، امکان افزایش قیمت خودرو در کارخانه طی ماه‌های آتی دور از انتظار نیست.

این شرایط ویژه آن گروه از متقاضیان است که در نوبت اول سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی آن‌ها به‌عنوان اولویت زمستان ۱۴۰۲ و اولویت بهار ۱۴۰۳ اعلام شده است.

رنگ‌های قابل انتخاب در شرایط پیش فروش پژو ۲۰۷ اتوماتیک شامل سفید، خاکستری، نقره‌ای، مشکی آبنوس، نقره‌ای تیتانیوم، آبی کاسپین، قرمز دو پوششه و سبز کله غازی هستند. این شرایط از روز پنجشنبه ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و تا روز یکشنبه پنجم آذرماه ۱۴۰۲ در اختیار متقاضیان قرار دارد.

اخبار مرتبط
برخلاف شرکت فودای که از چهار موتور مختلف برای پیکاپ فودای F22 خودش استفاده کرده، اما شرکت دایون، پیکاپ V5 خود را فقط با دو موتور در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد که هردوی آنها از نوع توربوشارژ هستند و گیربکس 6 دنده دستی دارند اما یکی از آنها دیزلی است و دیگری بنزینی.
شادی مالکی در این باره گفت: نظر به سیاست‌های دولت و شهرداری تهران جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران با تاکسی برقی، کلیه مالکان ‌تاکسی‌های فرسوده فعال در ذیل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران می‌توانند، نسبت به ثبت نام تاکسی های فرسوده جهت جایگزینی با تاکسی‌های برقی اقدام کنند. وی افزود: در مرحله نخست ۱۰۰۰ دستگاه تاکسی برقی جک (مدل JAC E50A) به متقاضیان واگذار خواهد شد و پس از تکمیل ظرفیت، بلافاصله نام نویسی از متقاضیان برای ۱۰۰۰ دستگاه خودروی برقی دیگر آغاز می‌شود.
این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.
لازم به ذکر است که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا خواهد بود. علاوه بر این، برنامه‌های فروش پیش‌فروش ارائه شده در این بخشنامه، مشمول مصوبه 473 شورای رقابت می‌باشد و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها