جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با ۳ روش غیر حضوری

26 آبان 1402
مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با ۳ روش غیر حضوری

استعلام سوابق بیمه یک امر مهم تلقی می‌شود، چرا که این سوابق بیمه هستند که برای بازنشستگی و بیمه بیکاری و… اهمیت دارند. همچنین در مواردی بعضی ادارت و بانک ها ممکن است استعلام بیمه شما را جهت افتتاح حساب جاری و .. مطالبه کنند.

به گزارش بانک اول توصیه می‌کنیم در صورتی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستید، هر ماه سوابق بیمه خود را چک کنید. چرا که ممکن است به دلیل فراموشی خودتان و یا مشکلات سیستمی وجه بیمه شما واریز نشده باشد.

در ادامه سریع‌ترین و راحت ترین روش برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی آمده است:

روش های مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی و به وسیله موبایل

_ با استفاده از سایت تامین اجتماعی (tamin.ir)

با ورود به سایت تامین اجتماعی و ثبت‌نام و دریافت نام کاربری و رمز ورود می‌توانید برای مشاهده سوابق بیمه، از طریق کد ملی پیگیری کنید.

۲_ با استفاده از اپلیکیشن تامین من (tamin.ir/page/app)

اپلیکیشن (نرم افزار) تامین اجتماعی من، امکان استعلام سوابق بیمه‌ای، استعلام آخرین فیش مستمری و استعلام بدهی کارفرمایان را برای کاربران فراهم کرده است.

کافیست قبلا در سایت تامین اجتماعی ثبت نام کرده باشید و با استفاده از نام کاربری و گذرواژه‌ای که انتخاب کرده‌اید از خدمات این اپلیکیشن استفاده نمایید.

۳_با استفاده از کد دستوری (#۴*)

با استفاده از کد دستوری #۴* می‌توانید به راحتی استعلام سوابق بیمه‌ای خود را انجام دهید. با استفاده از این کد دستوری علاوه بر مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی، امکان پیگیری رجیستری گوشی، امور مربوط به ثبت احوال، استانداری‌ها، وزارت کار و چندین خدمت دیگر نیز به راحتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای دسترسی به هر یک از خدمات در هر مرحله کافیست شماره مربوط به گزینه بعدی را ارسال کنید تا تمامی خدمات را مشاهده نمایید.

اخبار مرتبط
طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران یکی از زیرمجموعه‌های «طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی» به شمار می‌رود که شرط سنی برای استفاده از این طرح ۱۸ تا ۵۰ سال تمام است و افراد با سن بیش از ۵۰ سال، باید معادل مازاد سنی، سابقه بیمه‌پردازی قبلی داشته باشند.
افرادی می‌توانند از مزایای قانون بیمه بیکاری برخوردار شوند که مشمول قانون تامین اجتماعی و قانون کار باشند و در زمره بازنشستگان، از کارافتادگان کلی، صاحبان حرف و مشاغل آزاد، بیمه‌شدگان اختیاری نبوده و از اتباع خارجی نیز نباشند.
صرفاً سوابق بیمه اجباری که مشمول قانون کار بوده در بیمه بیکاری محاسبه می‌شود.
معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، جزییات پوشش بیمه ای داروها در سال جدید را تشریح کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها