جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

اصناف برای دریافت لاستیک به قیمت دولتی «کد نقش» دریافت کنند

27 آبان 1402
 اصناف برای دریافت لاستیک به قیمت دولتی «کد نقش» دریافت کنند

اتاق اصناف ایران با صادور اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی فعالان صنف عمده و خرده فروش لاستیک «کد نقش» دریافت کنند.

به گزارش  بانک اول اتاق اصناف ایران با صادور اطلاعیه ای اعلام کرد: تمامی فعالان صنف عمده و خرده فروش لاستیک «کد نقش» دریافت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای استفاده از ظرفیت شبکه صنفی و واحدهای عمده فروش و خرده فروش لاستیک در فرآیند توزیع لاستیک، لازم است دارندگان پروانه کسبِ رسته فروش لاستیک به سامانه جامع تجارت مراجعه کرده و نسبت به اخذ «کد نقش»، «تایید خرید» و «ثبت فروش» کالا‌ اقدام کنند.
بدیهی است تحویل لاستیک به شبکه توزیع توسط تولیدکنندگان منوط به داشتن کدنقش و‌ پروانه کسب در رسته مربوطه است.

 کد نقش در واقع یک کد شناسایی است که به تمام واحدهای اقتصادی که در زنجیره تجارت فعالیت می‌کنند، اختصاص داده می‌شود.

اصناف برای دریافت برای دریافت کد نقش باید در سامانه جامع تجارت ایران به نشانی ntsw.ir ثبت‌نام کنید./تسنیم

اخبار مرتبط
بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.
حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات