جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

فوری /همسان سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد

27 آبان 1402
فوری /همسان سازی حقوق بازنشستگان تصویب شد

یک عضو هیات رییسه کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه از تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان در طول اجرای برنامه هفتم توسعه خبر داد.

به گزارش بانک اول دشتی اردکانی نماینده مجلس  گفت: در این جلسه موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان لشکری، کشوری و تامین اجتماعی تصویب شد.

طبق این مصوبه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف می‌شود با هماهنگی هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و کانون عالی بازنشستگان سازمان بازنشستگی موضوع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را در برنامه هفتم عملیاتی کند.

به گفته وی با این مصوبه حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغل همتراز تا پایان سال سوم اجرای برنامه هفتم توسعه می رسد.

براساس این دستورالعمل در سال نخست برنامه متناسب‌سازی ۴۰ درصد، سال دوم ۳۰ درصد و سال سوم نیز ۳۰ درصد خواهد بود تا حقوق بازنشستگان به ۹۰ درصد حقوق شاغل همتراز برسد.

بنابراین براساس مصوبه امروز صحن تلفیق در ۳ سال نخست برنامه هفتم، موضوع رسیدن حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق شاغلان به تصویب رسید.

در الحاق این مصوبه مقرر شد؛ منابع این موضوع از محل تنفیذ ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه تامین شود.

کمیسیون تلفیق موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی را همانند بازنشستگان کشوری و لشکری در برنامه هفتم توسعه لحاظ کرد.

بنابراین متناسب‌سازی حقوق مشمول بازنشستگان تامین اجتماعی هم انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.
حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها