جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

پرداخت وام با نرخ سود ۱۵ تا ۲۳ درصد در بانک صادرات

28 آبان 1402
پرداخت وام با نرخ سود ۱۵ تا ۲۳ درصد در بانک صادرات

بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک می‌توانند حداقل ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵ میلیارد ریال وام دریافت کنند که نرخ سود آن ۱۵ تا ۲۳ درصد است.

یکی از تسهیلاتی که اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از بانک صادرات دریافت کنند، طرح سنا می باشد که دارای ویژگی های متنوعی است.

به گزارش بانک اول، بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک می‌توانند با سپرده‌گذاری ۲ تا ۱۰ ماهه به اندازه ۱۰۰ و ۲۰۰ درصد معدل موجودی، حداقل ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵ میلیارد ریال وام دریافت کنند که نرخ سود آن ۱۵ تا ۲۳ درصد است.

دوره بازپرداخت وام نیز ۱۸ تا ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده که برای دریافت این تسهیلات، می‌توانند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند.

شرایط دریافت وام برای کسب‌وکار با طرح سنا

در این طرح، این امکان برای کسب‌وکارها و افراد حقوقی فراهم شده است که برای دریافت تسهیلات ، معادل ۲۰۰ درصد از میانگین معدل موجودی حساب سپرده کوتاه‌مدت خود، تسهیلات با نرخ سود ۱۵ تا ۲۳ درصد دریافت کنند.

هدف از ارائه این تسهیلات بانکی از سمت بانک صادرات در قالب طرح سنا، تامین منابع مالی مورد نیاز گروه مشتریان اصناف، کسب‌وکارهای حقیقی و اشخاص حقوقی است.

حداقل مبلغ تسهیلات ارائه‌شده در طرح سنا برای کسب‌وکارها ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵۰ میلیارد ریال، با دوره بازپرداخت ۳ تا ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است.

برای بهره‌مندی از تسهیلات دریافت وام در قالب طرح سنا، دارنده حساب باید حداقل میانگین سپرده ۱۰۰ میلیون ریالی داشته باشد.

دیگر شرایط و مقررات دریافت تسهیلات طرح سنا برای کسب‌وکارها

شخص حقوقی باید دارای روزنامه رسمی باشد.

شخص نباید در لیست سیاه بانک مرکزی باشد.

مدارک تمامی اعضای هیئت‌مدیره برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده نیاز است.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها