چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

درخواست تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها منوط به اخذ شناسه یکتا می‌شود

29 آبان 1402
درخواست تمدید، اصلاح و توسعه مجوزها منوط به اخذ شناسه یکتا می‌شود

از اواخر آذر امسال امکان ثبت تمدید، اصلاح و توسعه مجوزهای کسب و کار از طریق درگاه ملی مجوزها مهیا می‌شود.

به گزارش بانک اول  از مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار، تا پیش از این فقط امکان صدور مجوز از طریق درگاه ملی مجوزها فراهم بود اما از اواخر آذر همه خدمات مرتبط با مجوزها از صدور تا تمدید، اصلاح و توسعه به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به مراجعه حضوری متقاضیان از طریق درگاه ملی انجام می‌شود.

براساس این گزارش، بدون اخذ شناسه یکتا برای مجوزهای قدیمی و کاغذی موجود، امکان ثبت درخواست تمدید، اصلاح و توسعه میسر نیست؛ بنابراین لازم است همه فعالان اقتصادی برای دریافت شناسه یکتای مجوز اقدام کنند.

از پایان آذر ماه ۱۴۰۲ تمدید، اصلاح و توسعه مجوز خارج از درگاه ملی ممنوع می‌شود./ایرنا

اخبار مرتبط
برای افرادی که گوشی هوشمند ندارند، امکان گرفتن رمز پویا از طریق پیامک وجود دارد. در واقع بانک ها و موسسات اعتباری، در راستای ارتقاء سطح امنیت تراکنش های اینترنتی از قبیل خرید و کارت به کارت، امکان گرفتن رمز دوم پویا یا رمز یکبار مصرف را فراهم کرده اند و با استفاده از این رمز، کلاهبرداران قادر به دریافت اطلاعات حساب بانکی افراد و خالی کردن آن نخواهند شد.
ا یک «امتیاز شادی» از ۱۰ را برای مقایسه میزان شادی کشورها استخراج کردند. بیش از یک دهه است که گزارش شادی جهانی ۲۰۲۴ ماموریت اندازه گیری و مقایسه رفاه را ادامه می دهد. آخرین یافته‌های آن نشان می دهد که چگونه کشورها در سال‌های اخیر شادتر شده‌اند. این یافته‌ها در اینفوگرافیک زیر به تصویر کشیده شده است و ۲۰ کشوری را که از سال ۲۰۱۰ تاکنون بیشترین رشد را داشته‌اند را نشان می دهد.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس اظهار داشت: معاونان سازمان برنامه و بودجه که به عنوان نماینده دولت در کمیسیون حضور داشتند با این مصوبات مخالفتی نداشتند و همراه بودند لذا بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ نیز در کمیسیون تلفیق به پایان رسید.
اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران هشدار داد: متقاضیان باید از پاسخگویی به تلفن‌ها در این زمینه خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع ندهند و در این زمینه مراقبت کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها