چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

این جدول بازنشستگی، کارگران و کارمندان را شوکه کرده

30 آبان 1402
 این جدول بازنشستگی، کارگران و کارمندان را شوکه کرده

به گزارش بانک اول با تصمیم جدید مجلس، اگر امروز مشغول به کار شوید، 42 سال دیگر بازنشسته می‌شوید.

این تصمیم به دلیل ورشکستگی صندوق‌های بازنشستگی گرفته شده است اما چرا این صندوق‌ها ورشکسته شدند؟ روزنامه سازندگی نوشته است دلیل ورشکستگی صندوق‌ها، سوءمدیریت است.

 به عبارتی کارگر و کارمند، باید با کار بیشتر و افزایش سن بازنشستگی، تاوان مدیران نالایقی را بدهند که سال‌ها بر صندلی‌های وزارت کار و تامین اجتماعی و شرکت‌های تابعه آن تکیه زدند بی‌اینکه به کارگران و کارمندان بیندیشند.

جدول بازنشستگی کارگران و کارمندان


اخبار مرتبط
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد.
افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان صحبت‌های خود از تعامل و همکاری با دیوان عدالت اداری تقدیر نموده و بر توسعه تعامل هم‌افزا با این نهاد تأکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها