پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر مهم برای ثبت‌نام کنندگان سامانه یکپارچه خودرو / می‌توانید شکایت کنید!

30 آبان 1402
خبر مهم برای ثبت‌نام کنندگان سامانه یکپارچه خودرو / می‌توانید شکایت کنید!

سید احسان خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: هیچ شرکتی حق افزایش قیمت خودرو را ندارد مگر اینکه بر اساسی صورت‌های مالی حسابرسی شده و همچنین با مجوز شورای رقابت افزایش قیمت انجام می‌شود.

 به گزارش بانک اول وی در نشست خبری گفت: اگر در زمان خرید به خریدار قیمت اعلام شده باشد در زمان تحویل هم همان خودرو با همان قیمت باید تحویل مشتری شود و اگر در این زمینه هر تخلفی صورت گرفته شده باشد حتما وزارت صمت پیگیری می‌کند و سامانه‌ای برای شکایت مردمی راه‌اندازی می‌شود. /تسنیم

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها