پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

بانک شهر استخدام می‌کند

05 آذر 1402
بانک شهر استخدام می‌کند

بانک شهر، نیروی انسانی مورد نیاز خود در استان های تهران و البرز را از میان متقاضیان مرد و زن و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه های تخصصی و عمومی و سایر مراحل تامین می کند.

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک شهر، بانک شهر در نظر دارد به منظور تامین و تکمیل بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز شعب به عنوان بانکدار و واحد های تخصصی در استان های تهران والبرز براساس ضوابط، مقررات و آیین نامه داخلی خود، از بین متقاضیان مرد و زن واجد شرایط، پس ازکسب موفقیت در آزمون کتبی، با انجام مصاحبه های تخصصی، عمومی و طی مراحل اداری، به کارگیری کند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط می توانند از 1402/09/01 تا 1402/09/15 به سایت مرکز آزمون به آدرس: www.azmoon.org مراجعه نمایند.

اخبار مرتبط
در این طرح فروش که از ۲۹ فروردین ماه آغاز شده است، قیمت جک j4، هفتصد و نود و یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، KMC T8 یک میلیارد و ششصد و نود و هفت میلیون تومان و BAC X3 نهصد سی و نه میلیون و ششصد هزار تومان تعیین شده است.
بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها