چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی قرض الحسنه بانک سپه با سود 2 درصد + شرایط

06 آذر 1402
 پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی قرض الحسنه بانک سپه با سود 2 درصد + شرایط

از طریق افتتاح حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز در سامانه امید بانک (بانکداری غیرحضوری) بانک سپه، در قالب طرح «نگین امید» می توانید تا سقف ۳ میلیارد ریال (۳۰۰ میلیون تومان) وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲‌درصد دریافت کنید.

به گزارش بانک اول  اگر به دنبال دریافت وام قرض الحسنه با کارمزد پایین هستید فرصت خوبی برای شما فراهم شده است، بانک سپه در قالب طرح «نگین امید» تا سقف ۳ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۲‌درصد به مشتریان پرداخت می‌کند.
طرح «نگین امید» یک محصول سپرده‌‏- تسهیلاتی است که در آن متقاضیان می توانند با افتتاح سپرده قرض الحسنه ویژه طرح از طریق سامانه امید بانک (بصورت غیرحضوری) و افزایش موجودی سپرده مذکور، بر اساس مدت‌ زمان ماندگاری و میانگین حداقل موجودی سپرده (حداقل ۱ ماه و حداکثر ۱۸ ماه)، حداکثر تا ۳۰۰% (۳ برابر) مبلغ سپرده­ گذاری، مشمول دریافت وام با نرخ کارمزد ۲% شوند.

چطور وام قرض الحسنه بگیریم؟

برای دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توانند به صورت کاملاً غیرحضوری با نصب آخرین نسخه برنامه «امید بانک» از طریق مراجعه به وب سایت http://omidbank.ir بر روی تلفن همراه خود و یا از طریق مرورگر رایانه و ورود به صفحه بانک نسبت به افتتاح «سپرده قرض‌الحسنه پس‌انداز دیجیتال» با استفاده از فرآیند احراز هویت بیومتریک اقدام کنید. 

چه کسانی می‌توانند وام قرض الحسنه بگیرند؟

در طی طرح «نگین امید»  افراد حقیقی بالای ۱۸ سال  می‌توانند براساس طرح امتیازی و کارکرد ۱ الی ۱۸ ماه حساب خود از امکان دریافت وام این طرح بهره‌مند شوند.

برای دریافت وام قرض الحسنه چقدر باید سپرده گذاری کنیم؟ 

حداقل و حداکثر مدت پس انداز برای دریافت وام قرض الحسنه (دوره میانگین سازی) ۱ الی ۱۸ ماه است. 

اقساط وام ۳۰۰ میلیونی قرض الحسنه چقدر است؟

با توجه به این که حداکثر مدت بازپرداخت وام قرض الحسنه طرح نگین امید بانک سپه  ۶۰ ماه و  سود سالانه ۲ درصد است، اگر شما ۳۰۰ میلیون وام قرض الحسنه بگیرید، اقساط ماهانه پرداختی شما در این حالت ۵,۲۵۸,۳۲۸ تومان خواهد بود و کل سود وام ۱۵,۴۹۹,۶۸۰ تومان و جمع اصل وام و سود آن نیز ۳۱۵,۴۹۹,۶۸۰ تومان می شود که باید در مدت ۵ سال به بانک بازگردانده شود.

مراحل درخواست وام طرح نگین امید بانک سپه چگونه است؟

افتتاح حساب غیرحضوری در سامانه امید بانک سپه
سپرده گذاری توسط مشتری جهت ایجاد امتیاز وام (میانگین سازی)
محاسبه امتیاز حساب توسط سامانه و انتخاب میزان و مدت زمان بازپرداخت تسهیلات توسط مشتری
ثبت نام و تشکیل پرونده در سامانه اعتبارسنجی توسط مشتری
دریافت نتیجه اعتبارسنجی
خرید و ثبت تضامین الکترونیکی از سوی متقاضی و ضامن وی
ارائه درخواست دریافت تسهیلات در سامانه امید بانک توسط مشتری
تأیید درخواست دریافت تسهیلات
واریز وام
بازپرداخت وام
تسویه تضامین

خبر خوب؛ آغاز پرداخت وام ۳۰۰ میلیونی قرض الحسنه بانک سپه + شرایط

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها