ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

مصوبه افزایش حقوق بارنشستگان قابل اجرا نیست

07 آذر 1402
مصوبه افزایش حقوق بارنشستگان قابل اجرا نیست

وزیر کار در واکنش به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان کفت: اگر منبعی را در این زمینه پیش بینی کردند حتما به دولت اعلام کنند.

به گزارش بانک اول  وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در واکنش  به مصوبه مجلس برای افزایش حقوق بازنشستگان گفت: باید منابع آن را هم مشخص کنید.

وی افزود: درخواست ما از مجلس شورای اسلامی این است که اگر منبعی را در این زمینه پیش بینی کردند حتما به دولت اعلام کنند.

مرتضوی با رد "مطالبات صندوق ها" به عنوان منبع پیش بینی شده در این زمینه گفت: مطالبات صندوق ها بابت هزینه هایی است که انجام شده است و اساسا امکان اجرایی ندارد. از سوی دیگر ما اینقدر طلب از دولت نداریم.

وی در پایان گفت: چنانچه مجلس منابع این طرح را پیش بینی کرده باشد قطعا اجرا می کنیم اما گر منابعی در این خصوص پیش بینی نکرده باشد قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد.

تسنیم

اخبار مرتبط
افزایش ۲۰ درصدی حقوق بازنشستگان ومستمری بگیران برای سال۱۴۰۳ تصویب شد و در سال جدید هم برخی از صندوق‌ها از جمله صندوق بازنشستگی کشوری آن را در حقوق فروردین لحاظ کردند.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در پایان صحبت‌های خود از تعامل و همکاری با دیوان عدالت اداری تقدیر نموده و بر توسعه تعامل هم‌افزا با این نهاد تأکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.
افزایش حقوق 2 میلیون و 200 هزار تومانی فروردین بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری به همراه حقوق خردادماه واریز خواهد شد که مابه التفاوت افزایش حقوق 4 میلیون و 400 هزار تومان خواهد شد. به گزارش بانک اول، حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری برای سال 1403 نزدیک به 2 میلیون و 200 هزار تومان افزایش یافت. افزایش حقوق فروردین ماه قرار بر این است در خرداماه واریز شود. حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری با افزایش واریز خواهد شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها