پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

هشدار مهم درباره کلاهبرداری با سهام عدالت

11 آذر 1402
  هشدار مهم درباره کلاهبرداری با سهام عدالت

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: پیگیری برای دریافت سود سهام عدالت از ۷ شرکت باقی‌مانده کماکان ادامه دارد.

به گزارش بانک اول ه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حاجی‌وند دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: پیش از این مطرح شده بود که ۹ شرکت همچنان سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند که طی چند روز گذشته ۲ شرکت از این ۹ شرکت سود سهام عدالت را واریز کردند. پیگیری برای دریافت سود سهام عدالت از ۷ شرکت باقی مانده کماکان ادامه دارد بناست طی یک الی دو روز آینده این شرکت‌ها نیز سود را واریز کنند در صورت عدم همکاری شرکت‌های باقی مانده اسامی آن‌ها منتشر خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: زمانی که شرکت‌ها سود را را واریز کنند زمان قطعی پرداخت سود سهام عدالت در مرحله اول و میزان دقیق مبلغ واریزی مشخص خواهد شد.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت عنوان کرد: افراد به هیچ وجه برای دریافت سود سهام عدالت به درگاه اینترنتی مراجعه و پولی پرداخت نکنند و سود سهام عدالت همانند سال‌های گذشته به شماره شبای که اعلام کرده بودند واریز خواهد شد.

اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.
بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها