جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

ورود اتباع افغان‌ به این ۱۶ استان ممنوع شد!

12 آذر 1402
ورود اتباع افغان‌ به این ۱۶ استان ممنوع شد!

به گفته مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه ورود اتباع افاغنه به ۱۶ استان کشور و از جمله کرمانشاه ممنوع است.

به گزارش بانک اول، حمزه سلیمانی در گفتگویی با اشاره به ممنوعیت ورود اتباع افاغنه به کرمانشاه،اظهارکرد: در این راستا از ابتدای امسال تاکنون هشت مرحله طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز در کرمانشاه اجرایی شده است.

وی به مشارکت پلیس امنیت عمومی، اداره اجرائیات شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط در اجرایی شدن این طرح اشاره کرد و افزود: طی اجرای این طرح ها تاکنون تعداد قابل توجهی از کارگران افاغنه و نیز تعدادی از کارفرمایان متخلف و بی تعهد که اقدام به بکارگیری آنها کرده بودند، دستگیر شدند.

گپ و گفت جذاب عطریانفر و ایمانی؛ از تلاش نیروهای پنهان برای ساقط کردن «جمهوریت» نظام تا «افسردگی سیاسی»

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان از آغاز مرحله نهم اجرای این طرح هم خبرداد و گفت: مرحله نهم اجرای طرح شناسایی، دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز از هشتم آذر در کرمانشاه آغاز شده که طی آن از بسیاری از پروژه های ساخت مسکن در شهرک های اطراف شهر، گلخانه ها، اصطبل های پرورش اسب و گاوداری ها بازرسی به عمل آمد.

وی خاطرنشان کرد: در این بازرسی ها هم تعدادی از کارگران افاغنه که توسط کارفرمایان به کار گرفته بودند دستگیر و از استان طرد شدند.

سلیمانی در ادامه اعلام کرد: در حال حاضر با دستورالعمل ابلاغی از شورای عالی امنیت ملی حضور، اسکان و اشتغال اتباع افاغنه در ۱۶ استان کشور و از جمله کرمانشاه ممنوع است

وی در پایان از مردم خواست در صورت مشاهده بکارگیری اتباع افاغنه در مزارع، باغات، کارگاه های ساخت و ساز و... با شماره ۰۸۳۳۸۴۵۰۱۷۳ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها