ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده است

12 آذر 1402
فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده است

میرزایی گفت: چند روزی میزان خرید لاستیک بیش از ظرفیت پست بود، بنابراین فروش اینترنتی بسته شد که بعد از جابه‌جایی خریدهای قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

به گزارش بانک اول جمال میرزایی، با بیان اینکه فروش اینترنتی لاستیک متوقف نشده، گفت: به دلیل استقبال و حجم خرید بالا منتظر هستیم روند تقاضا کم شود. همچنین در نمایندگی‌ها و شبکه‌های تعاونی هم عرضه مستقیم انجام می‌شود که دسترسی مردم راحت‌تر باشد.

وی افزود: خرید‌های قبلی که از سکو‌های اینترنتی انجام شده، حمل نشده است. در اصل چند روزی میزان خرید به اندازه‌ای بود که ظرفیت پست به آن اندازه نبود؛ بنابراین چند روزی فروش اینترنتی بسته شده، اما بعد از جابه‌جایی خرید‌های قبلی، سایت دوباره باز خواهد شد.

میرزایی با بیان اینکه عرضه مستقیم لاستیک افزایش پیدا کرده و شبکه نمایندگی تقویت شده، تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی که بیشتر مربوط تامین لاستیک مورد نیاز حمل و نقل عمومی است کالا تزریق شده و وضعیت به زودی بهتر می‌شود.

وی افزود: فراوانی لاستیک رینگ ۱۴ و ۱۵ زیاد شده و امیدواریم قیمت لاستیک با رینگ ۱۳ که التهاباتی دارد هم به زودی به ثبات برسد.

 رئیس جدید انجمن صنفی صنعت تایر ایران عنوان کرد: نمایندگی‌ها همیشه لاستیک را به قیمت مصوب عرضه می‌کنند و اگر مغازه‌دارانی هم هستند که لاستیک را به قیمت مصوب عرضه نمی‌کنند، انصاف را رعایت نکرده‌اند./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
مبلغ برداشت از طریق غیرحضوری از کلیه حساب های غیرتجاری متعلق به مشتریان حقیقی بانکها تا 200 میلیون تومان به صورت روزانه و ده میلیارد ریال بصورت ماهانه افزایش یافته است.
آیین‌‏نامه اجرایی این ماده حداکثر ششماه پس از تاریخ لازم ‎الاجرا شدن این ماده، توسط سازمان تهیه می‌شود و به‌تصویب هیأت وزیران می‌رسد.
سازمان موظف است همزمان با اعلام حساب‌های تجاری به سازمان، اطلاعات آن را به صورت سامانه‌ای برای بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران ارسال نماید؛ بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران موظف است حسابهای مذکور را حسب مورد برای اشخاص موضوع بند «الف» ماده (۱۱) این قانون ارسال و اشخاص مذکور نیز موظف‌اند نسبت به ثبت تجاری بودن این حساب‌ها اقدام نمایند.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اصلاحیه حساب پس انداز کارکنان دولت را مغایر قانون اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها