جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز عرضه ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

13 آذر 1402
آغاز عرضه ۸ خودروی وارداتی در سامانه یکپارچه

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: دور ششم عرضه خودرو‌های وارداتی برای متقاضیانی که اسفند پارسال ثبت نام کرده اند از امروز (۱۳ آذر) فعال شد.

به گزارش  بانک اول  مهدی تقدسی افزود: متقاضیانی که اسفند 1401 برای خودرو‌های وارداتی ثبت نام کرده بودند می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی به نشانی https://saleauto.ir/ اولویت خرید خود را انتخاب کنند.

به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، در این مرحله، 8 خودرو از 6 شرکت در سامانه یکپارچه عرضه خواهد شد. 

تقدسی ادامه داد:در این مرحله خودرو‌های چانگان CS 35 پلاس، چانگان CS 55 پلاس، زوتی DL5، بستیون T77، جتا VS5 و VS7، سوزوکی و جیلی آزکارا عرضه شده است. 

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو همچنین درباره ثبت نام جدید برای خودرو‌های وارداتی گفت: زمان و نحوه ثبت نام جدید برای خودرو‌های وارداتی به زودی اعلام می‌شود./تسنیم

اخبار مرتبط
تکمیل مراحل ثبت نام خودرو تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی یعنی https://saipa.iranecar.com/public/home انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.
جک J4 یکی از سدان‌های جمع و جوری است که هم‌زمان با هم‌وطنان چینی‌اش، بسترن B30 و بی وای دی F3 به بازار ایران رسید. پیش از ورود این خودرو در سال ۹۷، کرمان موتور جک J3 و جک J5 را روی خط مونتاژ داشت که به ترتیب در سال‌های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۶ به پایان کار خود رسیدند.
لی جون، بنیانگذار چینی شیائومی اعلام کرد که تا ۲۴ آوریل ۷۵ هزار و ۷۲۳ سفارش برای سدان الکتریکی SU۷ اسپرت خود ثبت کرده است و قصد دارد بیش از ۱۰ هزار دستگاه را در ژوئن تحویل دهد.
ساینا خودرویی است که مراحل طراحی آن توسط سایپا صورت گرفته‌است و از موتور ام۱۵ و استاندارد یورو۴ و یورو۵ برخوردار است. شرکت سایپا تاکنون ۵ تیپ ساینا از جمله ساینا اتوماتیک، ساینا اس، ساینا ئی‌ایکس، ساینا اس‌ایکس و ساینا لوکس اتوماتیک تولید کرده‌است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها