چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

سکه ۲۸۰ هزار تومان ارزان شد/ نزول ۴۲ دلاری بهای انس جهانی طلا

14 آذر 1402
سکه ۲۸۰ هزار تومان ارزان شد/ نزول ۴۲ دلاری بهای انس جهانی طلا

 هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز (سه‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۴۰۲) در بازار تهران ۲۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان قیمت خورد که در مقایسه با روز گذشته ۲۸۰ هزار تومان کاهش داشت.

به گزارش  بانک اول  هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید امروز بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، ۲۹ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی طرح قدیم در مقایسه با روز گذشته با ۳۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، با نرخ ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان داد و ستد شد.

امروز نیم‌سکه ۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه گرمی نیز با نرخ پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد. نیم‌سکه و ربع سکه هر کدام نسبت به روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند.

امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار طلای تهران ۲ میلیون و ۴۷۰ هزار و ۲۰۰ تومان داد و ستد شد.

بهای هر اُنس طلا نیز در روز جاری در بازارهای جهانی ۲ هزار و ۲۶ دلار شد که در مقایسه با روز گذشته ۴۲ دلار کاهش یافت./ایرنا

اخبار مرتبط
با اشاره به این نکته که پیش بینی وضعیت بازار ارز کار سخت و دشواری است، ادامه داد: در هفته‌های گذشته شاهد تغییرات قیمتی بوده‌ایم که عمده این تغییرات ریشه در مسائل سیاسی و خارجی داشت.
قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته افت ۸۹۶ هزار تومانی داشت و به ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
بالسینی در ادامه با اعلام تعداد کل قطعه سکه عرضه و معامله شده از سوی این مرکز اظهار کرد: در مجموعه طی ۱۰ جلسه حراج فوق الذکر تعداد ۳۱۰ هزار و ۸۶۸ قطعه سکه عرضه و تعداد ۱۱۷ هزار و ۷۴۲ قطعه سکه ربع، نیم و تمام سکه معامله و خریداری شده است.
عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران درباره پیش بینی قیمت طلا و سکه در روزهای آینده توضیحاتی داد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها