جمعه, 7 اردیبهشت 1403 2024,April

ادامه تعطیلی بانک ها و اداره‌های اصفهان و چند شهرستان استان فردا چهارشنبه

14 آذر 1402
ادامه تعطیلی بانک ها و اداره‌های اصفهان و چند شهرستان استان فردا چهارشنبه

به گزارش بانک اول مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: اداره‌ها و دستگاه‌های اداری و اجرایی و بانک های  شهرستان‌های اصفهان، فلاورجان، مبارکه، لنجان، برخوار، خمینی شهر و بخش‌های مرکزی شهرستان‌های شاهین شهر و نجف‌آباد در روز چهارشنبه ۱۵ آذرماه، در پی تداوم آلودگی هوا تعطیل شد.

منصور شیشه فروش با اشاره به آخرین مصوبات کارگروه هماهنگی شرایط اضطرار آلودگی هوای استان، افزود: با توجه به استمرار آلودگی و پایداری هوا و در معرض خطر قرار گرفتن شهروندان و نیز به منظور کاهش ترددها، اداره‌ها، دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها (به غیر از مراکز امدادی، درمانی، خدمات رسان و بیمارستان‌ها) روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه تعطیل خواهند بود.

او گفت: پیش از این مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان و ۹ منطقه آموزش و پرورش در استان برای روز چهارشنبه پانزدهم آذرماه غیرحضوری اعلام شده بود.

شیشه فروش افزود: دستگاه‌های اجرایی با خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی و رعایت الزامات مرتبط با کاهش انتشار آلاینده‌ها، کاهش سفر‌های غیرضروری، رعایت الزامات بهداشتی برای کارکنان، اطلاع رسانی و هماهنگی لازم را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان متذکر شد: تیم‌های گشت و نظارت در استان اصفهان به صورت شبانه روزی و با جدیت فعالیت می‌کنند.


شیشه فروش گفت: استفاده از ماسک، کاهش تردد و عدم حضور در فضا‌های باز، خیابان‌های پرترافیک و کاهش فعالیت‌های صنایع و صنوف، عدم استفاده از خودرو‌های شخصی از تأکیدات این کارگروه برای سلامت عموم است.

به گفته وی هرگونه فعالیتی که منجر به افزایش آلاینده‌ها شود ممنوع است و از صنوف و واحد‌های تجاری و بخش‌های خصوصی نیز درخواست می‌شود با کاهش فعالیت‌ها و کاهش تردد در جهت سلامت کارکنان و کاهش انتشار آلاینده‌ها همکاری کنند.

اخبار مرتبط
رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد و درباره اعتراض‌هایی که به قیمت حج امسال شده است، گفت: هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته ۳۱۹ دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیت هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است.
وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان با بیان نقش و اهمیت ویژه این استان در درآمدهای کشور خاطرنشان کرد: اصفهان پس از تهران، رُتبه دوم را تامین درآمدهای مالیاتی دارد اما در دریافت اعتبارات رُتبه هفتم و در تملک دارایی‌ها رتبه شانزدهم کشور است.
اگرچه کاهش رشد نقدینگی می‌تواند یک نشانه مثبت باشد و کم و بیش این اتفاق نظر میان مکاتب اقتصادی وجود دارد که تورم در بلندمدت با نرخ رشد نقدینگی قابل توضیح است، اما به دلایل متعدد در کوتاه‌مدت نمی‌توان انتظار همبستگی قوی میان این دو متغیر را داشت. بنابراین حتی با فرض پایدار بودن روند کاهش نرخ رشد نقدینگی، در بازه زمانی یک‌ساله عوامل مهم‌تری وجود دارد که در ارائه چشم‌انداز واقع‌بینانه از تورم باید درنظر گرفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها