ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

ایران خودرو شرایط فروش ۹۰ روزه هایما را اعلام کرد + جدول

15 آذر 1402
ایران خودرو شرایط فروش ۹۰ روزه هایما را اعلام کرد + جدول

ایران خودرو در نیمه آذر ۱۴۰۲، شرایط فروش هایما ۷X‌ را اعلام کرد. این خودرو طی روزهای اخیر در سامانه یکپارچه عرضه شده بود.

به گزارش بانک اول این خودرو طی روزهای اخیر در سامانه یکپارچه عرضه شده بود و برخی از مشتریان نسبت به ثبت نام آن اقدام کرده بودند. اکنون ایران خودرو شرایط فروش مینی‌ون خود را برای مشتریان سامانه یکپارچه اعلام کرده است. همانند گذشته ایران خودرو به متقاضیان هایما ۷X در سامانه یکپارچه، پیامک اطلاع‌رسانی را ارسال کرده است.

شرایط فروش هایما ۷X از نوع فروش فوری است که طی آن تمامی بهای خودرو از مشتری اخذ می‌شود. قیمت هایما ۷X در این شرایط فروش، حدود یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. پس از پرداخت کامل بهای خودرو، هایما ۷X طی ۹۰ روز کاری به مشتری تحویل داده می‌شود. متقاضیان می‌توانند این خودرو را در رنگ‌های مشکی، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای کادرو سفارش دهند. شرایط فروش ایران خودرو برای مینی‌ون هایما، فاقد سود مشارکت و انصراف است.

جدول شرایط فروش هایما ۷X در آذرماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت (تومان) رنگ‌های موجود موعد تحویل
هایما ۷X ۱,۴۸۲,۲۲۴,۰۰۰ مشکی، خاکستری، ذغالی و قهوه‌ای کادرو ۹۰ روزه

هایما ۷X نخستین مینی‌ون ایران خودرو است که روی خط تولید این خودروساز قرار گرفته است. همچنین این مینی‌ون، نخستین خودرو هفت نفره ایران خودرو به حساب می‌آید. با وجود سابقه نه چندان موفق خودروهای استیشن و ون در کشورمان، ایران خودرو امید زیادی به موفقیت هایما ۷X در بازار ما دارد. دلیل این امیدواری چهره اسپرت، امکانات متعدد، پیشرانه قدرتمند و همچنین قیمت رقابتی هایما ۷X است.

اخبار مرتبط
به اطلاع نمايندگان ایران خودرو میرساند، شرايط تبديل متمركز مختص تعهدات منقضي، مطابق جدول پيوست اعلام مي شود؛ لازم است نمايندگان در خصوص اطلاع رساني به مشتريان تعهدات منقضي اقدام لازم را مبذول فرمايند.
بورس کالا در سال ۱۴۰۳ نیز به عنوان بستری مطمئن و شفاف برای عرضه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد. نخستین مزایده در سال ۱۴۰۳، مربوط به کامیون کشنده فاو می‌شود که از روز یکشنبه مورخ ۹ اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ در ویترین بورس کالا قرار می‌گیرد.
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسای پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.
در طرح اعلام شده از سوی کرمان موتور، قیمت قطعی خودرو یک‌ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده اما کرمان موتور تخفیف ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است. مبلغ پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان شامل آورده راننده و مبلغ اسقاط خودرو و تسهیلات کرمان موتور ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، صندوق کارآفرینی امید نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح اختصاص داده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها