پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

آغاز ثبت نام اقساطی خودرو به قیمت کارخانه / بازپرداخت ۴ ساله و تحویل ۱۰ روزه + لینک

16 آذر 1402
 آغاز ثبت نام اقساطی خودرو به قیمت کارخانه / بازپرداخت ۴ ساله و تحویل ۱۰ روزه + لینک

ثبت نام اقساطی کرمان موتور با بازپرداخت ۴ ساله آغاز شده است.

به گزارش بانک اول، کرمان موتور شرایط ثبت نام جک را اعلام کرده است. طبق این اطلاعیه متقاضیان می‌توانند فروش اقساطی یا نقد خودرو را انتخاب کنند. جک در ۴ رنگ و طی ۱۰روز به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

شرایط ثبت نام اقساطی خودرو جک آذر ۴۰۲ 

بر اساس جدیدترین دور ثبت نام جک مدل J۴ ۱۵۰۰ AT، این خودروی چینی پرفروش با قیمت نمایندگی یعنی ۷۶۵ میلیون تومان فروخته می‌شود.

متقاضیان ثبت نام اقساطی خودرو می‌تواند این محصول را به قیمت کارخانه و با بازپرداخت ۱۲ الی ۴۸ ماهه تحویل بگیرند. همچنین امکان خرید نقدی هم فراهم است. این خودرو در رنگ های  سفید، مشکی، خاکستری و طوسی روشن متالیک عرضه شده است.

ثبت نام کرمان موتور ۱۴۰۲ 

متقاضیان خرید جک میتوانند به صورت حضوری به یکی از نمایندگی های این شرکت مراجعه کنند. ا

زمان ثبت نام جک

ثبت نام کرمان موتور از روز ۱۴۰۲/۰۹/۱۲ لغایت پایان  ۱۴۰۲/۰۸/۱۸ ادامه خواهد داشت.

قبل از خرید اقساطی خودرو بخوانید

  • اقساط خودرو بصورت هر سه ماه یک چک محاسبه شده است و تاریخ اولین چک ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ است.
  •  سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت باقی خواهد ماند و تنها با تسویه حساب نهائی سند خودرو آزاد خواهد شد.
  • خودروها بدون بیمه بدنه واگذار نمی گردند و هزینه آن به مبلغ اقساط اضافه گردیده است.
  • کلیه هزینه ها، مالیات ها، عوارض، بیمه شخص ثالث،مالیات نقل و انتقال، مالیات ارزش افزوده و سایر هزینه هایی که قانون پرداخت آن را به عهده مشتری و مصرف کننده گذاشته است بر اساس تعرفه های سال ۱۴۰۲ محاسبه شده است، بدیهی است در صورت تغییر قوانین و نرخ ها در زمان تحویل خودرو مابه التفاوت به عهده متقاضی است.

اخبار مرتبط
این مقام مسئول ادامه داد: واردات خودروهای جانبازان هم فقط مربوط به سازمان توسعه تجارت نیست و کار سازمان در این رابطه انجام شده و منتظر هستیم بانک مرکزی مدل تخصیص ارز و بنیاد شهید هم گروه‌هایی که قرار است ارز بگیرند را مشخص کند.
لازم به ذکر است که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا خواهد بود. علاوه بر این، برنامه‌های فروش پیش‌فروش ارائه شده در این بخشنامه، مشمول مصوبه 473 شورای رقابت می‌باشد و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.
بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۵۵ میلیون تومان ریزش داشت و به قیمت ۹۴۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها