چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

عاملیت‌ها کارا و کاپرا را به صورت نقدی به فروش گذاشتند

16 آذر 1402
عاملیت‌ها کارا و کاپرا را به صورت نقدی به فروش گذاشتند

به گزارش بانک اول این طرح فروش از روز یکشنبه ده صبح مورخ ۱۹ آذر آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۵ آذر ادامه خواهد داشت و متقاضیان برای خرید این محصولات می‌توانند از طریق درگاه عاملیت‌ها اقدام کنند.
تمامی این محصولات مدل ۱۴۰۲ هستند که هفته دوم بهمن سال جاری تحویل می‌شوند.
در این نوبت فروش قیمت وانت کارا تک کابین ۴۸۱ میلیون و ۸۲۹ هزار تومان و به همین ترتیب قیمت وانت کارا دوکابین تیپ۴ نیز ۵۱۶میلیون و ۷۷۲ هزار تومان وانت کاپرا۲ نیز ۹۶۳ میلیون ۲۰۳ هزار تومان تعیین شده است.

عاملیت‌ها کارا و کاپرا را به صورت نقدی به فروش گذاشتند

اخبار مرتبط
لازم به ذکر است که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه‌های فراخوان اولویت‌های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه نیز لازم‌الاجرا خواهد بود. علاوه بر این، برنامه‌های فروش پیش‌فروش ارائه شده در این بخشنامه، مشمول مصوبه 473 شورای رقابت می‌باشد و در صورت افزایش قیمت محصول در زمان تحویل، بخش معادل پیش‌پرداخت مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.
بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۵۵ میلیون تومان ریزش داشت و به قیمت ۹۴۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است.
گروه خودروسازی سایپا اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را با خودروی سایپا ۱۵۱ SE و با قیمت جدید، ویژه متقاضیان عادی آغاز کرده است
در حالی دولت با واردات خودرو‌های دست‌دوم از مناطق آزاد مخالفت کرد که در لایحه بودجه پیشنهادی برای سال آینده درآمدی معادل ۲ هزار و ۴۰ میلیارد تومان از محل واردات خودرو برای خود متصور بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها