شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

خرید طلای ۱۸ عیار در شرایط کنونی ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

21 آذر 1402
 خرید طلای ۱۸ عیار در شرایط کنونی ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

یک عضو سابق اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره به صرفه بودن یا نبودن خرید طلای ۱۸ عیار توضیحاتی داد.

به گزارش بانک اول  ابراهیم محمدولی در پاسخ به این سئوال که آیا خرید طلای ۱۸ عیار در شرایط کنونی ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟ گفت: در چند روز گذشته طلا پس از یک صعود دوباره با افت قیمت روبرو شد، به همین دلیل مردم گمان می کنند این تغییرات و ارزانی ادامه دار است و برخی اینگونه پیش بینی کرده اند که طلای ۱۸ عیار کاهش بسیاری خواهد داشت در صورتی که اینطور نیست و خریداران نباید انتظار کاهش قیمت‌ها و رسیدن طلا به ۲ میلیون تومان را داشته باشند.

وی ادامه داد: اگرچه برخی اتفاقات کاملا غیر منتظره است مانند همان افزایش قیمت انس جهانی که در چند روزه گذشته شاهد آن بودیم و اکنون به زیر ۲ هزار دلار رسیده است. همین مسئله باعث شد قیمت سکه و طلا پایین بیاید. این قبیل نوسان ها در بازار طبیعی است. ممکن است فردا اتفاقی بیفتد و بازار دستخوش تغییراتی شود. مردم نباید تحت تاثیر برخی اتفاقات عجولانه تصمیم بگیرند.

محمدولی با توصیه به خریداران طلا اضافه کرد: بارها به خریداران و سرمایه گذاران طلا توصیه کرده ایم که برای سرمایه گذاری در این حوزه به فکر سوددهی کوتاه مدت نباشند خرید و فروش زیر ۶ ماه برای طلا سودی ندارد. اگر کسی می خواهد در بازار طلا وارد شود و در این مسیر سرمایه گذاری کند باید بلند مدت و چند ساله باشد.

اخبار مرتبط
بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.
حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها