ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر مهم برای خریداران خودرو از نمایندگی‌ها

21 آذر 1402
خبر مهم برای خریداران خودرو از نمایندگی‌ها

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: هر یک از شرکت‌های خودروساز که فراتر از مصوبات شورای رقابت از مردم پول دریافت کرده اند باید مبالغ اضافی را بازگردانند و رضایت مشتری را جلب کنند.

به گزارش بانک اول  به نقل از صدا و سیما، محمد علی اسفنانی افزود: پرونده‌های مختلفی درباره گرانفروشی خودروسازان تشکیل شده و برای برخی از آن‌ها حکم صادر کرده ایم؛ اگر شرکت‌های خودروساز مبالغی بیشتر از مصوبات شورای رقابت از مردم دریافت کنند مرتکب تخلف شده اند و باید مبالغ بازگردانده شود.
وی ادامه داد: شرکت‌های خودروساز مکلف هستند تا ۲۰ روز پس از ابلاغ حکم، مبالغ اضافی را به مشتریان بازگردانند.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی تاکید کرد: اگر خودروسازان متخلف برای اجرای احکام، اقدام نکنند ما اقدامات تامینی مانند مسدود کردن حساب‌های بانکی و توقیف دارایی‌های آن‌ها را در دستور کار قرار می‌دهیم.

اخبار مرتبط
فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می‌ شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می‌توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت‌نام کنند.این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق‌العاده وانت سایپا ۱۵۱ برای سال جاری را آغاز می‌کند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت وعده داد که تا پایان سال المان‌های اصلی اتوبوس‌های برقی داخلی‌سازی شود و گفت که یکی از شرایطی که در راستای ارتقای ایمنی خودروها برای خودروسازان تعیین شده، افزایش مدت زمان گارانتی است.
سپهر دادجوی توکلی سخنگوی مرکزی ملی رقابت گفت: شورای رقابت هیچ وقت قیمت گذار خودرو نبوده بلکه شورای رقابت صرفاً دستورالعمل را طراحی و آن را ابلاغ می‌کند؛ نهادهایی هم که تنظیم گر فنی هستند بر اساس دستورالعمل و فرمولی که شورای رقابت داده قیمت خودرو را محاسبه و ابلاغ می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها