جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

فوری؛ آغاز فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی / بازپرداخت ۳ ساله با تحویل یک ماهه + لینک آذر ۱۴۰۲

23 آذر 1402
فوری؛ آغاز فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی / بازپرداخت ۳ ساله با تحویل یک ماهه + لینک آذر ۱۴۰۲

فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی و با موعد تحویل ۳۰ روزه آغاز شد.

به گزارش بانک اول، شرایط ثبت نام اقساطی سایپا بدون قرعه کشی اعلام شد. بر این اساس با ارائه چک صیادی می‌توانید با اقساط ۳۶ ماهه خودرو بخرید. محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

شرایط ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مربوط به وانت زامیاد است. بر اساس اطلاعیه با ۹ فقره چک ۳۶ ماهه می‌توانید در طرح فروش اقساطی سایپا شرکت کنید. نرخ سود ۲۳ درصد است. رنگ خودروی ثبت نامی آبی و موعد تحویل ۳۰ روز پس از تکمیل پرونده اعلام شده است. همچنین این خودروسازی امکان فروش نقدی بدون سود را فراهم کرده است. اگر متقاضی دسته چک نداشته باشد، امکان ارائه چک توسط شخص ثالث نیز وجود دارد.

شرایط فروش اقساطی سایپا 1402

  • چک‌ها باید از یک دسته چک و به ترتیب شماره چک و تاریخ باشد.
  • چک‌ها به صورت چاپی و بدون هرگونه قلم خوردگی باشد. چک مشتریان تنها از نوع صیادی و بنفش رنگ باشد.
  • ارائه چک توسط شخص ثالث تنها برای یک مشتری و یک خودرو امکان پذیر خواهد بود.
  • سایر محدودیت های الزم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال گردیده است.
  • در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافیی یبر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و ...( تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.
  •  شرایط فروش شماره ۱ و ۲ این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سایپا سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.
  •  در شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه شماره ۱ و ۲ این بخشنامه علاوه بر بسته های خدمت تعریف شده امکان انتخاب سایر بسته های خدمات فعال در شرایط فروش تا قبل از زمان واریز وجه میسر است. مشتریان محترم می توانند جهت رویت بسته های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه نمایند. 

مهلت ثبت نام سایپا

ثبت نام اقساطی سایپا  از ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۴ آذر آغاز شده است و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

لینک سایت ثبت نام سایپا ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام زامیاد

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا ویژه وانت  زامیاد تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند،  مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمدرضا
ارسال شده در : دوشنبه 27 آذر 1402

انصافا قیمت ها در سواره است وما پیاده هر چه تلاش می کنیم بهم نمیرسیم . در چندین سال اخیر قیمت خودرو بیش از حد انتظار رشد داشته است و مردم توان خرید ندارند

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها