پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر مهم برای جاماندگان سود سهام عدالت؛ با این شماره تماس بگیرید!

24 آذر 1402
خبر مهم برای جاماندگان سود سهام عدالت؛ با این شماره تماس بگیرید!

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ به حساب بیش از ۴۳ میلیون سهامدار واریز شد. ولی بیش از یک میلیون نفر سود سهام عدالت نگرفتند.

به گزارش بانک اول رئیس سازمان بورس و ارواق بهادار در پاسخ به این پرسش که آیا تمام شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز کردند، گفت: برخی از شرکت‌ها زمان واریز سودشان فرانرسیده است، سود این شرکت‌ها تا پایان سال به‌همراه سود شرکت‌های غیربورسی به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

به گفته مسئولان بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شماره شبای معتبر روبرو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (sejam.ir) در فرایند دریافت سود در دوره‌های بعدی قرار گیرند.

همچنین مرکز تماس سپرده‌گذاری مرکزی با شماره ۱۵۶۹ آماده پاسخگویی به سوالات سهامداران است.

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه تصریح کرد: بانک‌ها در حال پردازش پرداخت سود سهام عدالت مشمولان هستند به سبب این که تعداد رکوردها بالا است، احتمالا حدود ۲۴ ساعت زمان خواهد برد.

وی گفت: بانک ملی تعداد رکوردهای پرداخت بیشتری دارد و به همین دلیل مقداری واریز زمان طول خواهد کشید و به همین دلیل نهایتا تا صبح (جمعه) تمامی بانک‌ها از جمله بانک ملی می توانند این پردازش را انجام دهند تا سود برای افراد واریز شود.

اخبار مرتبط
سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در رابطه با شرایط دریافت سود سهام عدالت نکاتی را مطرح کرد.
وراثی که موفق نشده‌اند در این مرحله سود سهام عدالت متوفیان را دریافت کنند، اگر تا خردادماه فرایند انتقال سهام و ثبت‌نام یا به‌روزرسانی اطلاعات خود در سامانه سجام را انجام بدهند، سود سهام عدالت خود را در مرحله سوم واریز سود سهام عدالت دریافت خواهند کرد.
مرحله سوم سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ که ناشی از قصور هشت شرکت در واریز سود مرحله‌ی دوم سال گذشته بود قرار است خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
جمشید یوسفی
ارسال شده در : شنبه 25 آذر 1402

سلام ما یک خانواده چهار نفره هستیم تنها برای یک نفر سود سهام عدالت واریز شده

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها