ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

امکان فعال‌سازی رمزپویای تجارت کارت از طریق ارسال پیام کوتاه

25 آذر 1402
امکان فعال‌سازی رمزپویای تجارت کارت از طریق ارسال پیام کوتاه

مشتریان بانک تجارت از این پس می‌توانند به‌سادگی و تنها با ارسال شماره کارت خود به سرشماره ی زیر رمز پویای آن کارت را فعال کنند.

به گزارش بانک اول به نقل از مدیریت روابط‌عمومی و ارتقای سرمایه اجتماعی بانک تجارت، این بانک به‌منظور تسهیل انجام تراکنش‌های مشتریان خود، فرایند فعال‌سازی رمز یکبارمصرف تجارت کارت را ارتقاء و بهبود داد. بر این اساس مشتریان می‌توانند با ارسال شماره کارت تجارت خود به سرشماره 500097300 به‌سادگی رمز پویای کارت خود را فعال کنند.

بانک تجارت در راستای افزایش ضریب امنیت حساب مشتریان علاوه بر امکان دریافت رمز پویا از طریق پیام کوتاه، اپلیکیشن همراز را با قابلیت تولید رمز یکبار مصرف برای انجام تراکنش‌های بانکداری اینترنتی و همراه بانک در سایت اینترنتی بانک تجارت www.tejaratbank.ir در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

اخبار مرتبط
بانک تجارت در پاسخ به سازمان بورس درباره احتمال مالکیت باشگاه استقلال توضیحاتی ارائه کرد.
بانک اول - هموطنانی که وام قرض‌الحسنه ازدواج خود را از بانک تجارت دریافت کنند می توانند از تسهیلات ۳۰۰ میلیون ریالی طرح زوج مهر این بانک نیز بهره مند شوند .
بانک اول - مدیر عامل بانک تجارت از اعطای وام و تسهیلات مرابحه در قالب کارت اعتباری تا سقف یک میلیارد ریال بر اساس اعتبارسنجی و بدون ضامن برای تمامی حقوق بگیران از این بانک خبر داد.
بانک اول - بانک تجارت ،استفاده از رمز یکبار مصرف برای انجام تراکنشهای حسابی را در همراه بانک با هدف افزایش امنیت حسابها اجباری کرد و از چهاردهم تیرماه رمز ثابت در همراه بانک تجارت قابل استفاده نیست.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها