جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

آگهی استخدام بانک آینده سال ۱۴۰۲

26 آذر 1402
آگهی استخدام بانک آینده سال ۱۴۰۲

بانک آینده به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیـاز خـود برای تصدی در شغل کارشناس حقوقی از داوطلبان واجـد شـرایط، از جمله فارغ‌التحصیلان حقوق، دعوت به همکاری می نماید.

به گزارش بانک اول بانک آینده به عنوان یکی از بانک های خصوصی کشور با ویژگی های متمایز در عرصه بانکداری پیشرفته و با اعتقاد به سرمایه انسانی به عنوان برجسته ترین شایستگی کلیدی برای ایجاد مزیت رقابتی؛ از افراد مجرب، متخصص، متعهد و با انگیزه، از بین دانش آموختگان کلیه رشته های حقوق و برای مشاغل کارشناس حقوقی دعوت به همکاری می نماید.

شرایط ثبت نام

  •  دارا بودن حداکثر سن ۲۸ سال برای بانوان و ۳۰ سال برای آقایان
  •  دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی حقوق
  •  سکونت در شهر تهران حداقل در ۵ ساله اخیر
  •  دارا بودن ۳ یا ۵ سال سابقه امور حقوقی ترجیحاً امور حقوق بانکی
  •  عدم اشتغال به امر وکالت، سردفتری اسناد رسمی و کارشناس رسمی دادگستری
  •  دارا بودن سلامت جسمانی و روانی به تأیید پزشک معتمد بانک
  •  دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت های غیرپزشکی برای آقایان و گواهی عدم سوء پیشینه
  • تسلط به مهارت های هفتگانه (ICDL) و آشنایی با زبان انگلیسی

متقاضیان محترم در صورت برخورداری از روحیه ارزش آفرینی و تجربه کافی؛ می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات فردی، اقدام فرمایند.
بدیهی است پس از بررسی درخواست های واصله، از متقاضیان واجد شرایط جهت انجام مصاحبه تخصصی دعوت لازم به عمل آورده می شود.
ضمناً ثبت نام افراد، تعهدی برای بانک در جهت استخدام ایجاد نمی نماید.

برای ورود به صفحه استخدام بانک آینده و ثبت درخواست کلیک کنید

اخبار مرتبط
بانک توسعه صادرات ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی (مرد/زن) را با مدرک تحصیلی لیسانس برای شعب تهران و استان ها از طریق آزمون به صورت پیمانی استخدام ‌می کند.
شرایط ویژه‌ای برای خرید خودروهای سایپا ارائه می‌شود. این شرایط شامل تخفیف‌های ویژه، پرداخت اقساط بلندمدت، بیمه رایگان و خدمات پس از فروش است. این اقدام به منظور جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در دوره جشنواره نوروزی است. در این جشنواره، خریداران می‌توانند از تخفیف‌های ویژه برخوردار شوند و از طریق پرداخت اقساط بلندمدت، خودروی مورد نظر را به صورت تقسیط تهیه کنند. همچنین، بیمه رایگان در برخی مدل‌ها ارائه می‌شود و خدمات پس از فروش نیز برای خریداران فراهم می‌شود.
حتما تا حالا کلمه استوک به گوشتان رسیده است لپتاپ استوک به لپ تاپی گفته می‌شود که به دلایل مختلفی مانند مرجوعی توسط مشتری، باز شدن پلمپ برای بررسی، یا عدم فروش در زمان مشخص، به عنوان کالای استوک توسط شرکت سازنده یا فروشگاه‌ها به فروش می‌رسد. این لپ تاپ‌ها عموماً کارکرد بسیار کمی دارند و در حد نو هستند و بر اساس میزان سلامت دستگاه گرید بندی می شوند و در نهایت قیمت گذاری می شوند و به دلایل ازیادی از جمله قیمت بسیار پایین تر و تنوع بسیار بالاتر بیشتر مورد توچه قرار می گیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها